Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Un nou instrument marca Google care se luptă cu încălzirea globală

17 Decembrie 2018



Ultimii 10 ani și următorii, cel puțin, 10 ani vor fi dedicați reducerii emisiilor de ozon și soluționării încălzirii globale. Multe țări s-au declarat interesate de rezolvarea acestor probleme, dar majoritatea nu dispun de resurse umane sau financiare pentru a aplica ideile în practică. De asemenea, se confruntă cu lipsa de aparate necesare pentru a măsura emisiile de gaze sau cum să gestioneze aceasta problemă.

Contrar așteptărilor, Google nu se ocupă doar de reînnoirea algoritmurilor, lucru care le tot dă de furcă agențiilor SEO, dar a și a inițiat un proiect de susținere și colaborare care ar ajuta la soluționarea problemelor climaterice. Google s-a angajat să măsoare emisiile de seră pentru un număr anumit de orașe, cu scopul de a extinde proiectul

Program managerul de la Google Earth, Saleem Van Groenou a declarat că primul pas constă în măsurarea cantității de emisii de seră produsă la nivel de oraș. În momentul în care se va cunoaște problema la nivel de oraș, vor apărea și idei de soluționare a acesteia.

Până acum compania a lansat date estimative pentru orașele Pittsburgh, Buenos Aires, Moutain View și California. Scopul proiectului este să se existe în întreaga lume și să permită utilizatorilor să determine aceste informații. Google intenționează să contribuie la alinierea mai multor metropole și orașe în curs de dezvoltare, care suferă de poluare atmosferică, la reglementările existente la Paris.

Ca parte componentă a acestui proiect, compania intenționează să lanseze propriile estimări referitoare la numărul actual de mașini și biciclete care circulă. În realizarea acestui proiect va fi antrenată și aplicația de localizare gestionată de motorul de căutare, Google Maps.

Google nu a făcut publice până acum un număr atât de mare de informații ce vizează transportul și intenționează să expedieze mai multe informații autorităților locale din anumite regiuni.

Compania și-a anunțat planurile în luna august a acestui an in cadrul Summit-ului Global cu privire la schimbările climatice, organizat la San Francisco. La acest summit Google a prezentat un proiectul denumit Environmental Insights Explorer, cu scopul de a le oferi liderilor mai multor state informații despre programele menite să rezolve problemele climatice.

Până acum proiectul a înregistrat câteva succese. De exemplu, a determinat că în Pittsburgh rețeaua electrică produce de 3 ori mai multe emisii decât mașinile, pe când în Buenos Aires autoturismele și camioanele produc mai multe emisii de ozon. Datorită acestor rezultate s-a stabilit că problema care trebuie soluționată urgent în capitala Argentinei, este cea a transportului.

Acest instrument poate permite arhitecților să proiecteze clădiri mai ecologice, iar autoritățile locale să se axeze pe crearea unei infrastructuri care să permită înlocuirea automobilelor personale cu biciclete. Proiectul are abilitatea de a transmite informații generale despre polurea atmosferica și emisiile cu efect de seră, dar și să prezinte soluții raționale pentru schimbările climatice pentru următorii 20 de ani.

Planul prezentat include și o altă idee deja implementată a gigantului informațional și anume Project Sunroof. Acest proiect este o aplicație online care are ca scop ușurarea pentru cetățeni procesului de amplasare și utilizare a panourilor solare. Project Sunroof a fost lansat de agenție în 2015, în SUA, apoi a fost extins și în Marea Britanie.

EIE este ultimul instrument online lansat de Google care îi va ajuta pe utilizatori să descopere metode de a contribui la reducerea schimbărilor climatice.

Sursă: https://www.theatlantic.com/technology/archive/2018/09/google-climate-change-greenhouse-gas-emissions/571144/



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite