Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Predicții pentru 2025 privind starea companiilor din domeniul IT

17 Aprilie 2019




Predicția nr. 4
AI și tehnologiile emergente ne vor dubla productivitatea. Pe măsură ce volumul și complexitatea datelor disponibile pentru companii cresc, inteligența artificială (AI) va deveni mai bună în luarea deciziilor - aceasta evoluează dintr-o tehnologie folosită pentru a reduce efortul uman în ceva care poate reduce într-adevăr limitările de procesare umană. Acest tip de automatizare nu va înlocui toate joburile, ci va inventa altele noi. Acest lucru permite companiilor să reducă costurile de întreținere și timpul pentru a-și îndeplini sarcinile, astfel se vor crea noi locuri de muncă cu valoare adăugată mai mare și a unor noi modele de lucru. Noi anticipăm că, până în 2025, câștigurile de productivitate furnizate de AI și tehnologiile emergente s-ar putea dubla comparativ cu operațiunile din prezent.

Predic
ția nr. 5
Aproape 70% dintre interacțiunile cu clienții vor fi automatizate. Astăzi, 89% dintre utilizatori folosesc asistenți vocali pentru serviciul de relații cu clienții, iar 69% din functiile companiei dedicate relațiilor cu clienții folosesc asistenți digitali pentru o disponibilitate permanentă de oriunde. Această răspandire pe scară largă a făcut trecerea rapidă a automatizarii de la ceva opțional către o asteptare minimă a clienților în aproape toate piețele. Cu ajutorul Analizelor AI - care ajută la înțelegerea nevoile clienților, IoT - pentru aduce clienții mai aproape de companii, si a Asistenților digitali - care oferă experiențe digitale “umanizate”, automatizarea relațiilor cu clienții va fi extrem de comună în 2025. Noi anticipăm că 85% din toate interacțiunile vor fi automatizate.

Predicția nr. 6
Comunitatea dezvoltatorilor de software se va extinde de 10 ori, iar productivitatea va crește cu 400%. În ciuda creșterii uriașe a numărului de dezvoltatori de software, cererea de aplicații continuă să depășească oferta de dezvoltatori instruiți. Între 2012 și 2018, GitHub a trecut de la 5 milioane la 31 de milioane de utilizatori, dar chiar și acest nivel de creștere a numărului de utilizatori nu a fost suficient pentru a ține pasul cu creșterea cererii de competențe tehnice moderne. Ultimele inovații includ o abordare vizuală ""no-code"" a dezvoltării. Dezvoltatorii nonprofesionali pot să contribuie la furnizarea aplicații, și chiar experții în diferite domenii funcționale pot să înceapă să-și construiască propriile soluții. Automatizarea va duce acest lucru la nivelul următor. Dezvoltatorii de software vor putea lucra folosind gesturi și conversații. Cu aceste noi instrumente, 2025 va vedea o comunitate mai mare ca niciodată de dezvoltatori decât - și această comunitate va fi mult mai eficientă, datorită experiențelor captivante de dezvoltare, bazate pe AI."

Predic
ția nr. 7
Mai mult de 50% din date vor fi gestionate în mod autonom. Motivația de a oferi disponibilitate maximă și de a ne proteja sistemele tehnologice nu a fost niciodată mai mare. Primul pas pentru a asigura o disponibilitate mai mare este eliminarea unui set mare de activități de întreținere, cum ar fi patch-uri, actualizări și modernizări în timp ce sistemul funcționează. Pentru companiile mici cu idei mari (și companiile mari cu idei experimentale), autonomia va deveni un factor crucial pentru continuitatea afacerii și reducerea costurile operaționale.

Predic
ția nr. 8
Aproximativ 90% dintre companii vor utiliza o singură platformă de identitate care să unească centrul de date și cloud-ul până în 2025. Raportul ""Oracle and KPMG Cloud Threat Report, 2019"" a scos în evidență că o provocare importantă pentru identitate și acces cu care organizațiile se confruntă astazi este folosirea a multiple platforme de provizionare a identitații, atât tradiționale, cât și în cloud. Organizațiile încep de acum să utilizeze tehnologii pentru gestionarea identității și accesului (IAM) care adresează cloud-ul hibrid și oferă posibilitatea de a furniza o identitate unificată care acoperă toate aplicațiile și serviciile.

Predicția nr. 9
Numărul evenimentelor de securitate va crește de 100 de ori, iar automatizarea va deveni cel mai fiabil mod de prevenire, detectare și atenuare a amenințărilor. În fiecare zi, organizațiile de astăzi se confruntă cu un număr copleșitor de evenimente legate de securitate. Cum pot echipele de securitate să identifice amenințările reale? Până în 2025, traficul rău intenționat va utiliza AI pentru a se ascunde în interiorul traficului obișnuit și legitim. Noi anticipăm că în viitor, organizațiile vor trebui să utilizeze soluții de AI bazate pe cloud pentru a veni în întâmpinarea acestor amenințări. Pentru companii, cea mai eficientă modalitate de a învinge o rețea automată de atacatori este să transfere analiza în masă a evenimentelor către platforme inteligente de analiză bazate pe AI, care adresează întregul domeniu IT al companiei.

Predicția nr.10
Aproximativ 70% din funcțiile IT vor fi complet automatizate. În fiecare an, miliarde de ore de lucru sunt folosite pentru îndeplinirea sarcinilor IT de rutină, dar extrem de complexe. Aceste sarcini ocupă o mare parte a timpulu în IT, făcându-le un obiectiv perfect pentru automatizare. Până în 2025, gestionarea automată a ciclului de viață a software-ului și hardware-ului va reprezenta o regulă. Pentru companiile care funcționează în întregime în cloud, acest lucru va fi de neprețuit. Companiile vor avea un volum imens de resurse care pot fi realocate proiectelor de inovare și transformării digitale.




Tags: Oracle, cloud, IT

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite