Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutii pentru managementul afacerii - Gestionarea campaniilor promotionale

22 Septembrie 2006



In editiile trecute am prezentat unele dintre cele mai importante avantaje si beneficii pe care le ofera aplicatia KeySoft CRM (Customer Relationship Mangement). Faptul ca solutia noastra elibereaza timp simplificand operatiuni precum cautarea informatiei, ca permite formarea si gestionarea echipelor de lucru, ca ajuta managerii sa analizeze si sa prognozeze cu acuratete ciclurile de vanzari si rezultatele acestora dar si sa urmareasca permanent gradul de incarcare al suborbonatilor, face ca aceasta sa fie un instrument indispensabil pentru companiile moderne.


Promotie-keysoftDin punct de vedere functional, gestionarea relatiilor cu tertii impune existenta unei baze de date unde sa fie stocate si apoi regasite cu usurinta informatii despre firmele cu care intram in legatura precum si despre persoanele de contact din cadrul acestora. Relatia cu aceste firme (clienti, prospecti, parteneri, concurenti) evolueaza in timp si se concretizeaza in diverse proiecte finalizate sau in curs de derulare. In cadrul acestor proiecte desfasuram activitati ce trebuiesc si ele gestionate, astfel incat in orice moment sa putem afla cine, ce, cand si cum a facut sau urmeaza sa faca. Insa exista proiecte care implica comunicarea cu grupuri foarte mari de persoane de contact, iar urmarirea lor poate deveni dificila in lipsa unor solutii eficiente.


Sa consideram ca trebuie sa facem cunoscuta o oferta promotionala, prin intermediul postei electronice, unui grup mare de persoane de contact, respectind clientii si legile in vigoare. Unele organizatii nu tin cont de acest lucru si adopta solutia cea mai rudimentara si la indemana oricui. Se trimite un mesaj rigid, nepersonalizat catre mii de adrese de e-mail care, de obicei, sunt ascunse (BCC). Majoritatea managerilor primesc zilnic zeci de astfel de mesaje. Mare parte dintre ei au adoptat solutii antispam si cu siguranta un astfel de mesaj va ajunge direct la “cosul de gunoi”. O alta solutie ar fi trimiterea mesaj cu mesaj, avand grija ca, pentru fiecare destinatar, sa faca modificari functie de sexul sau pozitia fiecaruia… o alegere mare consumatoare de timp si ca atare ineficienta.


Solutia pentru gestionarea campaniilor promotionale pusa la dispozitie de Key Soft raspunde cu succes tuturor cerintelor impuse de un astfel de proiect care inseamna mult mai mult decat simpla trimitere de mesaje electronice.


Mai intai de toate va trebui sa avem posibilitatea de a gestiona “obiectul” promotiei – articolul promotionat. Promotiile, in general, reprezinta oportunitati, limitate in timp, pe care le ofera vanzatorul potentialului cumparator:


l reducere de pret;


l cumperi o imprimanta si primesti gratuit hartie foto;


l instalare gratuita la achizitia unui aparat de climatizare, etc…


Nomenclatorul de articole pus la dispozitie de aplicatia KeySoft permite definirea de produse fizice, servicii dar si articole configurate – articole formate din mai multe componente (produse si/sau servicii). Astfel aveti posibilitatea de a defini articolul promotionat indiferent de structura lui. Fiecarei componente i se poate asocia un cont analitic ce poate fi utilizat in calculul unor indicatori financiari de interes. Totodata pot fi definite liste de preturi si liste de discounturi pentru articolul promotionat valabile pentru o anumita perioada de timp.


Sigla-KeysoftUrmatorul pas ar fi sa stabilim lista persoanelor de contact care trebuie sa primeasca mesajul promotional. Acest lucru poate fi facut printr-o selectie manuala din lista de contacte sau utilizand modulul de interogari dinamice. Persoanelor de contact gestionate cu aplicatia KeySoft li se pot asocia oricate informatii suplimentare care sunt considerate de interes. Aceste informatii sunt indexate in baza de date si pot fi utilizate in diverse rapoarte sau, in cazul de fata, pentru a obtine o lista de persoane de contact. Astfel va fi foarte usor sa obtinem, de exemplu, lista contactelor care sunt persoane de decizie, care au acceptat comunicari comerciale pe tema echipamentelor de retea, care au sub 45 ani, a caror culoare preferata este albastru si care au numarul la pantofi mai mare de 40. Interesant nu? Dupa selectarea listei, aplicatia va urmari statusul fiecarei persoane de contact in ceea ce priveste promotia.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite