Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Solutii pentru managementul afacerii - Gestionarea campaniilor promotionale

22 Septembrie 2006




Pe baza unui model, aplicatia va crea pentru fiecare persoana de contact din lista un mesaj oricat de personalizat se doreste, deoarece, in componenta lui pot fi utilizate informatii preluate automat din baza de date. Cu siguranta ca altfel va fi perceput un mesaj care incepe cu “Stimate domnule Ion Popescu…” decat cu “Stimata doamna/Stimate domn…”. Mesajele pot fi de tip e-mail sau scrisoare (posta clasica), in acest caz generandu-se un document MS Word. Dupa generarea mesajelor acestea vor fi atasate, ca fisier distinct, fiecarui contact iar statusul lor se va modifica corespunzator. In aceasta etapa se pot aduce modificari aditionale pentru unele mesaje.


Ne-am asigurat ca toate mesajele s-au generat si acum va trebui sa le trimitem. Nimic mai simplu deoarece acest lucru se realizeaza prin apasarea unui singur buton. Aplicatia va trimite e-mail-urile catre fiecare contact in parte sau, in cazul scrisorilor, catre imprimanta cu optiunea de a tipari si etichetele cu adresa destinatarului, in aceeasi ordine, astfel incat acestea sa poata fi lipite pe plic. Statusul contactelor va fi modificat automat si vom sti in orice moment cui i s-a trimis si cui nu.


Insa gestionarea campaniei promotionale nu se termina aici deoarece proiectul poate fi continuat de un eventual call-center care va suna pe toti sau o parte din contacte pentru a obtine un feed-back. Se va profita de ocazie pentru a obtine noi si noi informatii suplimentare ce pot fi utilizate in campaniile promotionale viitoare. In functie de feed-back-ul primit, statusul fiecarui contact va fi modificat corespunzator. Un feed-back pozitiv va duce cu siguranta la generarea un proiect de vanzare pentru articolul promotionat.


Aplicatia pune la dispozitie un set de 15 rapoarte grafice care ajuta la efectuarea unor analize corecte cu privire la proiectele de tip promotie. Totodata pentru fiecare persoana de contact vom putea urmari in ce campanii promotionale a fost implicat, ce mesaj a primit si care a fost statusul final al acestora.


Material realizat de KeySoft



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite