Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Optimizarea activitatilor companiilor de distributie si productie cu Optimal Sales & Merchandising

22 Septembrie 2006



Optimal Sales & Merchandising este solutia Optima Group pentru automatizarea fortei de vanzari/merchandising. Solutia se adreseaza in special distribuitorilor si producatorilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) si din domeniul farmaceutic care au agenti de vanzari proprii.


Principalele elemente ale solutiei


* aplicatia front-end, instalata la reprezentantul de vanzari/merchandising pe un dispozitiv portabil (tip PDA - Personal Digital Assistant), aplicatie care faciliteaza culegerea datelor de pe teren


* aplicatia BackOffice, instalata pe serverul central al companiei, care preia datele culese de pe teren si le prelucreaza centralizat


* modulul de comunicatie (realizat prin conectare intr-o retea LAN sau de comunicatii mobile - GSM, CDMA)


homeImageModule Optimal Sales & Merchandising


1. Prevanzarea (inregistrarea comenzii)– gestionarea informatiei despre produse, comenzi, plati si clienti, intretinerea datelor pentru punctele de vanzare, plan zilnic de vizitare a punctelor de vanzare.


2. Vanzarea directa (facturarea) – gestionarea informatiilor despre produse, facturi, bunuri livrate, plati si clienti, intretinerea datelor pentru punctele de vanzare, plan zilnic de vizitare a punctelor de vanzare, gestionarea stocului pentru VAN (incarcare, descarcare, stoc curent, facturare, returnarea bunurilor, plati, analiza altor informatii).


3. Activitatile de merchandising – managementul complet al informatiilor despre piata:


* puncte de vanzare si clienti (firme)



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite