Optimizarea activitatilor companiilor de distributie si productie cu Optimal Sales & Merchandising
Optimal Sales & Merchandising este solutia Optima Group pentru automatizarea fortei de vanzari/merchandising. Solutia se adreseaza in special distribuitorilor si producatorilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) si din domeniul farmaceutic care au agenti de vanzari proprii.
Principalele elemente ale solutiei
* aplicatia front-end, instalata la reprezentantul de vanzari/merchandising pe un dispozitiv portabil (tip PDA - Personal Digital Assistant), aplicatie care faciliteaza culegerea datelor de pe teren
* aplicatia BackOffice, instalata pe serverul central al companiei, care preia datele culese de pe teren si le prelucreaza centralizat
* modulul de comunicatie (realizat prin conectare intr-o retea LAN sau de comunicatii mobile - GSM, CDMA)
Module Optimal Sales & Merchandising
1. Prevanzarea (inregistrarea comenzii)– gestionarea informatiei despre produse, comenzi, plati si clienti, intretinerea datelor pentru punctele de vanzare, plan zilnic de vizitare a punctelor de vanzare.
2. Vanzarea directa (facturarea) – gestionarea informatiilor despre produse, facturi, bunuri livrate, plati si clienti, intretinerea datelor pentru punctele de vanzare, plan zilnic de vizitare a punctelor de vanzare, gestionarea stocului pentru VAN (incarcare, descarcare, stoc curent, facturare, returnarea bunurilor, plati, analiza altor informatii).
3. Activitatile de merchandising – managementul complet al informatiilor despre piata:
* puncte de vanzare si clienti (firme)
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)