Optimizarea activitatilor companiilor de distributie si productie cu Optimal Sales & Merchandising
* plan zilnic de vizitare a punctelor de vanzare
* informatii diverse despre produsele proprii si ale concurentei: prezenta, politici de pret, pozitionare in spatiul de vanzare, numar de fete, etc.
* informatii despre echipamente si materiale promotionale proprii si concurente
* activitati promotionale proprii si concurente, cu evaluare de impact in piata
* gestionarea eficientei agentilor proprii
Studiu de caz. Implementarea solutiei de automatizare a fortei de vanzari/merchandising la Promoterm Grup
“Am ales solutia de automatizare a fortei de vanzari Optimal Sales & Merchandising de la compania Optima Group pentru flexibilitatea optiunilor de lucru pe care le ofera pe intreg palierul de operatiuni specifice activitatii de distributie. In prezent solutia este utilizata de 40 de reprezentanti de vanzari pe un portofoliu de 800 de produse si face fata cu succes necesarului nostru de informatii. Pe masura ce utilizam aplicatia descoperim multiple posibilitati de dezvoltare, fapt care confirma asteptarile noastre. Grupul de firme Promoterm, care activeaza pe zona Braila-Galati-Vrancea, reprezentant al unor furnizori de top in FMCG - Nestle, Excelent, Dr Oetker, Star Foods, are prin Optimal SFAS un instrument valoros, care ii permite sa ia decizii de business bazate pe analiza unor date istorice. Solutia Optima Grup nu este o solutie standard in domeniul solutiilor de automatizare a fortei de vanzari, aceasta reprezinta un STANDARD pentru cei care doresc sa evolueze!”
Daniel Gheorghe, Managing Director,
Promoterm Grup
Material realizat de Optima Group
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)