Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Employer Branding in industria IT&C

22 Septembrie 2006




Din pacate nu exista o reteta simpla gen wizard si nici una standard. In primul rand trebuie pornit din interior catre exterior, de la esenta catre aparenta si nu invers. Campaniile declarative gen: “suntem cei mai tari angajatori!” nu au nici consistenta, nici credibilitate daca sunt contrazise de suma elementelor enumerate mai sus. Sunt recomandabile asadar diagnoze organizationale si audituri de brand care sa masoare periodic pulsul companiei. Nici “gura targului” sau cea a clientilor nu trebuie neglijate.


In al doilea rand, nu va bazati exclusiv pe specialisti HR sau de imagine. Fiind o activitate de nisa, este necesara o echipa mixta, capabila sa acopere natura duala a conceptului.


Un lucru este cert: investitia in imaginea de angajator va fi recuperata prin scaderea efortului dedicat recrutarii si retentiei angajatilor valorosi. Poate creste astfel intreg nivelul de performanta si competitivitate al companiei dumneavoastra.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite