Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Trei scenarii īn care streamingul live stimulează creșterea audienței

13 Aprilie 2020



Transmisiile live în mediul online se intensifică rapid, dar crearea de conținut la un nivel profesional s-a dovedit a fi o sarcină dificilă și costisitoare până la introducerea recentă a unei noi generații de echipamente și soluții.
București, România (8 aprilie, 2020)


Explozia transmisiilor live

Streamingul live este la ora actuală omniprezent – de la Facebook la YouTube, Instagram IGTV, site-uri web, webinare – seminarii online, conferințe video și multe altele. Consumul de conținut video online non-stop se transformă în normalitate, iar formatul cu cea mai rapidă evoluție este streamingul live. Prin urmare, estimările arată că, până în anul 2022, 82% din traficul pe Internet va fi format din conținut video. Printre cele mai des întâlnite utilizări se numără:
• Evenimentele, ședințele și sălile de clasă
• Crearea de conținut video
• Serviciile religioase



Ședințele, Sălile de Clasă și Evenimentele Beneficiază de Streaming-ul Live

Toți ne dorim să participăm la ședințe, conferințe, cursuri și alte evenimente care ne interesează, dar rutina zilnică ne împiedică de multe ori să o facem. Pentru că nu putem fi prezenți peste tot unde dorim, organizatorii de evenimente experimentați folosesc streaming-ul live pentru a se putea adresa unei audiențe largi, distribuite întreaga lume. Aici se încadrează și încărcarea online a conținutului video după încheierea transmisiilor, pentru a permite publicului interesat să vizioneze materialele, într-un mod cât mai confortabil posibil.


Înainte și După: O transmisie live obișnuită a unei prelegeri (stânga), fără elemente suprapuse, afișează numai conținutul prezentării, pe când una cu elemente suprapuse (dreapta), ce pot fi adăugate cu ușurință datorită echipamentelor precum ATEN UC9020, ajută la realizarea unei prezentări mai bogate, cu suport pentru imagine în imagine, titluri și multe altele.

Transmisia live a unui eveniment are o serie de efecte deosebit de importante: în primul rând, se adresează unui public format din persoane care nu pot participa fizic, dar care recepționează în acest fel mesajul transmis. În al doilea rând, duce la o creștere a participării fizice. Conform Digitell Inc., până la 30% dintre cei care au urmărit un eveniment transmis live au participat fizic la ediția următoare a evenimentului respectiv.

Streamingul live este important și eficient pentru orice Influencer
Crearea de conținut este una dintre cele mai la modă activități, incluzând gamerii care transmit propria evoluție, precum și utilizatori de Facebook și YouTube care transmit acțiunea din jocuri, talk show-uri, podcast-uri și chiar participarea la diferite evenimente.
Cea mai populară platformă pentru streaming live continuă să fie Twitch, care a debutat ca platformă pentru pasionații de jocuri care doreau să arate propriile sesiuni de gaming fanilor din întreaga lume. Twitch a crescut în popularitate atât de mult, încât serviciul a fost achiziționat de Amazon în anul 2014 pentru suma de 1 miliard USD. În anul 2018, Twitch a anunțat că a intermediat transmiterea a circa 775 milioane ore de conținut video live, ceea ce reprezintă mai mult decât dublu față de YouTube. Cei mai mari creatori de conținut pe Twitch se bucură de audiență numeroasă, iar unii dintre ei au devenit chiar multimilionari datorită sistemului de abonamente contra cost creat de Twitch.


Nu cu mult în spatele Twitch, în domeniul streaming-ului live se află Facebook. Iar o dovadă în acest sens o reprezintă faptul că, potrivit Google Trends, termenul “Facebook live stream” a înregistrat din 2016 până în 2018 o creștere în motoarele de căutare de 330%. Facebook Live a devenit un cadru eficient atât pentru influenceri independenți, cât și pentru companii mari de media, care au atins în anul 2018 o audiență combinată de 2 miliarde de spectatori. A devenit astfel evident că streaming-ul live nu mai reprezintă doar o activitate distractivă, transformându-se în activitate suplimentară sau chiar principală pentru unii creatori de conținut, care încearcă să câștige cotă de piață în defavoarea formatelor media tradiționale, precum televiziunile și serviciile de streaming la cerere.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite