Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Construirea unei prezențe online care generează rezultate

28 Mai 2020






Asigurarea securității website-ului
Din cauza apariției a tot mai multor website-uri false din ultimii ani și a numărului crescut de riscuri la care utilizatorii se supun zilnic în mediul online, încrederea acestora față de site-ul unei companii nu este niciodată constantă. Drept urmare, 84% dintre vizitatorii unui website nu vor cumpăra produsele sau serviciile promovate dacă acesta nu oferă siguranță. Astfel, implementarea unor protocoale de securitate este esențială pentru asigurarea credibilității oricărui website de companie.

Gânduri de final
Cu siguranță situația prin care trecem astăzi va schimba modul în care companiile privesc activitățile de marketing. La fel de sigură este și schimbarea focusului către acțiuni online ce pot asigura continuitatea unei afaceri, chiar și în situații de distanțare socială. După cum aminteam și în articol, existența unui website bine optimizat și care oferă informațiile necesare poate fi soluția de care majoritatea companiilor poate beneficia. Iar acolo unde este nevoie de mai mult, ce putem spune este că „soluții există”, digitalul este o oază de resurse care așteaptă să fie utilizate.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite