Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Veteranul Maguay adoptă o poziție tranșantă: Vremea achizițiilor de dragul livrării de produse a apus, e timpul să ne concentrăm pe finalitatea proiectelor: servicii digitale funcționale și utile!

23 Iunie 2020




Un exemplu de replicat
Pe final de interviu, dați-ne câteva detalii despre aplicația pe care ați donat-o Ministerului Sănătății și a cărei utilizare a devenit obligatorie pentru toți medicii din ATI din întreaga țară.
Corvin Pughin: Pe scurt, povestea este următoarea: anul trecut am implementat și am dat în producție un proiect național care constă într-un sistem ce asigură trasabilitatea producției de tutun, acordând coduri de producător, de vânzător și revânzator pentru fiecare dintre operatorii pieței, de la producție până la ultimul reseller. Datele sunt centralizate într-un registru național care face schimb de informații cu depozitul de date central al Comisiei Europene, proiectul având scopul de a facilita monitorizarea întregii piețe a tutunului la nivel european. Soluția Asigno, produsă de partenerul nostru Phoenix IT și pe care am implementat-o în cadrul acestui proiect la Imprimeria Națională, este în sine o aplicație de case management.
După finalizarea proiectului, în momentul în care s-a instaurat starea de urgență, ne-am gândit că sistemul de Case Management ar putea fi utilizat și în evidența și monitorizarea pacienților infectați cu SARS-CoV-2. Ne-am adresat Ministerului Sănătății și Departamentului de stat pentru situații de urgență, am avut câteva discuții și cu domnul profesor doctor Ștefan Bubenek, președintele Societății Române de Anestezie-Terapie Intensivă (SRATI), și ulterior am dezvoltat pe baza lui Asigno un produs software nou – covati.ro – care servește la gestionarea și monitorizarea pacienților în stare critică internați în sectiiile de Terapie Intensivă și care permite schimburi de date cu celelalte departamente din cadrul unui spital. Produsul a fost donat de Maguay către SRATI, inclusiv suportul fiind asigurat complet gratuit pe perioada pandemiei, fără costuri ascunse. Am făcut acest lucru pentru că era nevoie de o astfel de soluție centralizată pentru cazurile grave din spitalele din România și noi aveam capacitatea de a o implementa. Credem că atât este de ajuns uneori.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite