Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Sustenabilitatea centrelor de date multi client

13 Octombrie 2020



♦ Peste 800 de furnizori de servicii de centre de date din întreaga lume au fost intervievati pentru a determina starea actuală a inițiativelor strategice de sustenabilitate
♦ Mai mult de jumatate din numărul respondenților (57%) consideră durabilitatea drept diferențiator competitiv, așteptările clienților fiind factorul principal; cu toate acestea doar 43% dintre respondenți afirmă că au inițiative strategice de sustenabilitate și îmbunătățire a eficienței infrastructurii lor

♦ Raportul evaluează elementele lipsa în adoptarea resurselor & tehnologiei, cat și riscul de a nu adopta strategii de sustenabilitate


13 octombrie 2020 - Schneider Electric, lider în transformarea digitală a managementului și automatizării energiei, a anunțat astăzi concluziile unui nou studiu realizat de agenția 451 Research, parte a grupului S&P Global Market Intelligence, care surprinde impactul pe care îl au eficiența și durabilitatea asupra furnizorilor de cloud & servicii asociate:

https://www.se.com/ro/ro/work/solutions/for-business/cloud-and-service-providers/


Recent lansatul
raport include informații dintr-un sondaj efectuat cu peste 800 de furnizori de servicii de centre de date din întreaga lume, cu privire la perspectivele lor asupra sustenabilității și la inițiativele strategice pe care le desfășoară sau le pot folosi în viitor. În plus, raportul abordează și problematica a ceea ce este necesar pentru atingerea dezideratelor de durabilitate pentru furnizorii spațiilor de colocare

https://www.se.com/ro/ro/work/solutions/for-business/cloud-and-service-providers/colocation.jsp


„Raportul realizat de 451 Research oferă o imagine de ansamblu asupra modului în care eficiența și durabilitatea influențează piața de colocație”, a declarat Mark Bidinger, președintele segmentului Cloud & Service Provider, Schneider Electric. „Operatorii de centre de date multi-client îl pot folosi ca instrument pentru a evalua lacunele în resurse și adoptare, precum și riscurile la care se expun dacă nu iau măsuri.”


Pentru raportul Centre de date multi-client și sustenabilitate: ambiții și realitate, 451 Research a efectuat sondaje cu factorii de decizie din IT, care dețin responsabilități legate de strategiile de sustenabilitate atât în cadrul centrelor de date din colocare, cât și en-gros. Respondenții au sedii în țări din întreaga lume, inclusiv Statele Unite, China, India, Australia, Franța, Marea Britanie, Mexic, Brazilia, Japonia, Singapore, Arabia Saudită, Suedia, Danemarca și multe altele. Companiile au între 10 și 10.000 de angajați și o capacitate a centrelor de date de la sub 1 MW până la peste 150 MW.

„Eficiența și sustenabilitatea sunt deja subiecte majore în sectorul centrelor de date, iar sondajul nostru arată că sunt printre prioritățile furnizorilor de servicii MTDC din întreaga lume”, spune Daniel Bizo, analist senior la 451 Research, parte a S&P Global Market Intelligence . „În cele din urmă, așteptările de la clienți, autorități de reglementare, vor deveni mai presante, pe măsură ce efectele schimbărilor climatice vor fi mai pronunțate. Pe măsură ce infrastructura globală a centrelor de date crește ca răspuns la o cerere mai mare de servicii digitale, se intensifică și interesul pentru impactul considerabil pe care îl are asupra mediului.”


Concluzii cheie ale raportului, în ceea ce privește sustenabilitatea
Raportul arată nivelul de maturitate atins de furnizorii globali de colocare în ceea ce privește strategiile lor privind sustenabilitatea. Iată câteva aspecte cheie:
• Majoritatea respondenților (57%) consideră că eficiența și sustenabilitatea vor deveni diferențiatori competitivi foarte importanți în următorii trei ani, o creștere semnificativă față de valoarea actuală, de 26%.
• Doar 43% dintre respondenți declară că au inițiative strategice de sustenabilitate și îmbunătățire a eficienței infrastructurii lor

Principalii factori care influențează programele de eficiență și sustenabilitate sunt:
Așteptările clienților (50%)
Fiabilitatea operațională pe termen lung (40%)
Reglementările (36%)
• 97% din furnizori au o parte sau chiar toți clienții care caută angajamente contractuale pentru practici durabile.
• Doar 56% dintre cei chestionați au declarat că își monitorizează sistemele operaționale, iar restul au spus că nu generează rapoarte pentru a urmări aceste valori (utilizare, consum de energie, PUE etc.). În plus, aproximativ o treime urmărește intensitatea emisiilor de carbon din toate locațiile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite