Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ASIGNO – Case management done right sau Case management done. Right!

15 Februarie 2021



Interacțiunea umană, deși atât de necesară pentru psihicul nostru și după care am început să tânjim după un an de restricții și izolare, nu este întotdeauna ceea ce ne dorim, când avem de rezolvat probleme, cât mai rapid și mai eficient. În cazul cetățeanului, ne referim la relația cu autoritățile și instituțiile statului. În cazul angajatului, la colaborarea interdepartamentală și interorganizațională. Pentru socializare, avem atâtea variante și soluții, chiar și-n pandemie.

Roboțeii software sunt la modă, automatizează sarcinile repetitive pentru ca resursa umană să se poată concentra pe sarcinile care necesită soluții creative, out of the box. Profesioniștii nu sunt și nu vor fi înlocuiți, dar vor fi ajutați să-și desfășoare activitatea mai eficient.

Cum putem gestiona comunicarea și schimbul operațional de date între organizație și exterior, fie că vorbim despre interacțiunea cetățeanului cu instituțiile statului, fie că vorbim despre mediul privat, între diviziile aceleiași companii sau cu partenerii de afaceri? Răspunsul la întrebare a venit de această dată de la Phoenix IT, o companie cu capital românesc și cu o tradiție de 16 ani în domeniul consultanței IT&C și implementării de soluții complexe pentru business și infrastructură IT.

O soluție care face viața cetățenilor și organizațiilor mai ușoară
Când am luat decizia să dezvoltăm soluția ASIGNO, am plecat din start cu dorința de a realiza o soluție inovativă care să rezolve o problemă reală din societate și mediul de afaceri și să fie ușor adaptabilă diferitelor tipuri de cazuri întâlnite în viața de zi cu zi a cetățenilor și a IMM-urilor, în relația cu instituțiile publice, dar și cu profesiile liberale.

Investiția pornită în anul 2017, concretizată prin platforma ASIGNO, s-a dovedit la scurt timp după finalizarea ei că a fost o alegere bună din perspectiva succesului în implementările pe care le-am realizat în ultimii 3 ani, prin care atât beneficiarii finali-cetățenii, cât și clienții la care a fost implementată platforma au putut vedea și valorifica beneficiiile pe care aSigno le aduce în fluidizarea interacțiunilor între cetățeni, instituțiile statului și business. ASIGNO este de ajutor și pe timp de pandemie. Ea poate fi implementată și în instituțiile publice care sunt în linia întâi în interacțiunea cu cetățenii, aceștia din urmă putând trimite solicitări și documente/poze atașate facil către autorități, prin intermediul aplicației pentru smartphone/tabletă, sau de acasă, prin browser web direct în portalul aplicației.

ASIGNO este o platformă inovativă, care asigură managementul end-to-end al solicitărilor/cazurilor, putând fi adaptată fluxurilor de lucru din diverse domenii de activitate. aSigno se poate implementa atât în regim on-premise la client, cât și în forma de Cloud Privat sau găzduit în centrul nostru de date, de la Târgoviște.

Platforma are în alcătuire atât aplicația web (bazată pe tehnologii open source consacrate), cât și o aplicație mobilă, pentru Android și iOS, disponibilă în Google Play și App Store. Ușor de folosit, oricând și de oriunde, atât de către solicitant, cât şi de către furnizorul de servicii, aSigno facilitează interacțiunile la distanță și nivelul de calitate al serviciilor oferite.

BENEFICII
➜ Asigurarea trasabilității fiecărui caz în parte
➜ Colectarea și analiza în timp real a datelor
➜ Automatizarea fluxurilor de lucru și de schimb de date între instituții
➜ Validarea automată a corectitudinii informațiilor incluse în formulare, pe baza unor criterii și reguli prestabilite
➜ Interfață foarte prietenoasă și intuitivă pentru utilizatori non-tehnici, atât în interfața Web, cât și pe Aplicația Mobilă
➜ Ușurință în utilizarea platformei de către angajații interni (Backoffice)
➜ GDPR ready



Principalii utilizatori mulțumiți
Platforma ASIGNO a fost deja implementată la o serie de clienți importanți, printre care amintim:
Ministerul Sănătății din Malta – Gestionează toți cetățenii, calitatea de asigurat, carduri de sănătate, tratamente în alte țări, rambursări între state, schimb de date în cadrul inițiativei europene pentru Schimbul Electronic de Informaţii între statele membre UE privind Securitatea Socială (EESSI).
C.N. Imprimeria Națională - Sistemul de trasabilitate a produselor din tutun (Ridis), schimb de date și raportări către depozitul principal și secundar de date al Comisiei Europene.
Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești – implementare în care sunt cuprinse mai multe registre cu arie națională: Registrul General de Dosare de Executare, Registrul Electronic de Publicitate a Vânzării Bunurilor supuse Executării Silite,



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite