Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cāt costă cu adevărat să lansezi o aplicație mobilă

26 Iulie 2021






4. Go-to-market și 1 an de marketing

Este dificil să punem un număr clar în această secțiune, pentru că lucrurile pot să varieze foarte mult pe baza modelului de afaceri, a concurenței, a categoriei pieței, a costului de achiziție a utilizatorilor, a costului de recrutare și angajare etc. Însă, din experiență putem să spunem cu siguranță că este nevoie de 25% din bugetul total pe 12 luni pentru a putea lansa produsul și începe procesul de validare a lui în piață.



5. Platforme de suport și Hosting

Ultimul punct de pe lista noastră îl reprezintă platformele de suport și hosting necesare pentru produsul tău:
– AWS hosting și hosting pentru website
– Abonamente la servicii externe pentru produs (servicii de analiză, email și notificări, servicii pentru automatizări, canale de plată, servicii de facturare etc.)
– Abonamente la servicii externe pentru afacerea ta (email, CRM, servicii de marketing etc.)



O aplicație mobilă e o afacere cu investiție mare
În ciuda experienței noastre, întrebarea „Cât de mult o să mă coste o aplicație mobilă?” nu are un răspuns simplu. Până la urmă, atunci când te hotărăști să dezvolți o aplicație, creezi o afacere, iar bugetul ar trebui să reflecte asta. Transformarea unui produs mobil într-o afacere durabilă este un proces greu, lung și mult mai costisitor decât ar părea inițial. Este un proces de validare constantă, dar și o cale care te poate duce spre o piață globală, cu milioane de utilizatori care folosesc produsul. Valoarea afacerii poate să ajungă repede la multe zeci sau sute de milioane de euro în timp relativ scurt și acesta este imboldul care justifică multe din investițiile în acest tip de produse.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite