Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Comerțul electronic în vremuri de pandemie – o oportunitate de dezvoltare?

23 Septembrie 2021




Sistemul poate atribui, de asemenea, sarcini care necesită caracteristici specifice șoferilor care îndeplinesc această cerință, de exemplu, care transportă un terminal de plată pentru a accepta plăți cu cardul (În cazul în care terminalul funcționează defectuos înainte ca șoferul să înceapă călătoria, sistemul va distribui instantaneu sarcinile în mod diferit, luând în considerare această nouă circumstanță).

Soluția FSMS furnizată de Globema are, de asemenea, opțiunea de a distribui uniform sarcinile între șoferi, astfel încât fiecare persoană care livrează primește un anumit volum de muncă (număr de livrări) în fiecare zi. Sistemul poate chiar să stabilească itinerariul într-un mod care să marcheze punctul de livrare cel mai apropiat de adresa de domiciliu a șoferului ca fiind ultimul din programul de livrare. Este foarte convenabil pentru șoferi, în special în modelul de livrare în aceeași zi, când procesul poate dura până seara târziu.

FSMS-urile economisesc timp nu numai în timpul fazei de planificare prin calcularea rutei optime de livrare, ci contribuie și realizarea de economii de timp în momentul livrării în sine. De exemplu, aplicația mobilă poate fi operată vocal și punctele ulterioare de pe traseu sunt încărcate în avans, astfel încât persoana care efectuează livrarea nu trebuie să petreacă timp pentru a le introduce manual și, de asemenea, evită să facă greșeli care pot provoca întârzieri suplimentare. Sistemul ia în considerare, de asemenea, orice modificări de ultim moment și timpul mediu pe care un livrator îl petrece la o destinație și pe baza acestui lucru actualizează ruta în timp real.

Implementare rapidă
Atunci când timpul de implementare a unui sistem FSMS este crucial, o soluție „out of the box” se poate dovedi a fi cel mai bun răspuns. Un FSMS standard (cum ar fi cel furnizat de Globema), poate fi implementat în doar 24 de ore. S-a calculat că doar implementarea standard aduce până la 80% din beneficiile pe care le-ar aduce o soluție personalizată (poate fi, desigur, personalizată în continuare mai târziu). Aceasta este o veste bună pentru companiile care caută o modalitate de a se adapta rapid la realitatea pandemică și un număr crescut de comenzi!



Livrare în aceeași zi – un nou standard?

Pandemia a dat un impuls sectorului livrărilor. Ne-am obișnuit cu un proces foarte rapid, fără sincope și aproape contactless de cumpărături și livrare online și nu există cale de întoarcere: în calitate de clienți nu vom accepta nimic sub acest standard. Ceea ce a fost domeniul celor mai mari companii de livrare și ca un serviciu suplimentar – livrarea în aceeași zi, poate deveni ceva mai mult decât un standard, dar este posibil? Da, dar nu fără suportul sistemelor IT prin care sunt automatizate cât mai multe elemente ale procesului de livrare. Atunci când un colet trebuie livrat în aceeași zi, dispecerul nu are timp să programeze și să planifice rutele mașinilor de livrare, dar acest lucru nu mai este o problemă, deoarece FSMS o face pentru ei.

FSMS pentru companii de orice dimensiune
Ne-am concentrat în mare măsură pe marile afaceri cu sute de livrări în fiecare zi și zeci și sute de mașini de livrare, gestionând activitatea a zeci și sute de livratori, dar Field Service Management Systems va fi la fel de util pentru companiile mai mici, cu un volum mult mai mic de comenzi și doar câteva mașini de livrare: sistemul va fi mai puțin complicat decât cel pentru o afacere care funcționează la o scară mult mai mare. Dacă apare o astfel de cerință, aceasta poate fi extinsă odată cu extinderea afacerii în sine.

Multe companii folosesc deja FSMS-uri bazate pe Google Maps zilnic. Pandemia și noua realitate a pieței pe care a creat-o, pot fi ceea ce îi va face pe mult mai mulți proprietari de afaceri să apeleze la Field Service Management Systems, ceea ce nu numai că îi va ajuta să supraviețuiască pe piață, ci și să-și ducă afacerile online la un nivel mai ridicat.

Pentru a afla cum soluțiile Google Maps de la Globema vă pot susține compania, accesați https://google.globema.ro/
Pentru a afla cum funcționează aplicațiile din clasa Field Service Management, efectuați în comerțul electronic, accesați https://www.globema.ro/managementul-activitatilor-de-teren/.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite