Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

Prima zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Sistemul de lucru în regim hibrid este un ”must have”, iar nu un ”nice to have”

07 Octombrie 2021




GEORGIANA ANDREI, Corporate Sales Director, Regina Maria atrage atenția asupra importanței wellbeing-ului, dincolo de sănătatea fizică, dar și asupra importanței prevenției, zonă în care companiile se implică tot mai mult: ”Atenția în ultimul timp se îndreaptă către sănătatea fizică, dar și către wellbeing-ul lor. La nivel de sănătate fizică, companiile se uită mai mult la beneficii mai complexe, acesta este un trend. De asemenea, companiile se uită la membrii familiei angajaților și beneficiile oferite pentru ei. Companiile vor să se implice mai mult în zona de prevenție. La nivel de wellbeing, azi absolut toate companiile cu care eu am discutat au programe în zona aceasta. Noi ne dorim să ajutăm să schimbăm obiceiuri. Ascultăm angajații la început, luăm niște măsuri și la final măsurăm rezultatele. Subiect foarte important acum este sanătatea mintală, apoi zona de kinetoterapie, zona de nutriție, cea de somnologie și zona de prevenție”.

Deși existau îngrijorări în privința performanței anagajaților în contextul work from home, când lucrează de acasă, implicarea angajaților este chiar mai mare, iar tendința lor în perioada pandemiei a fost să lucreze mai mult, peste program, spune SORIN BĂNULESCU, People Director la HEINEKEN România. Astfel, pentru a restabili echilibrul, la nivel intern au fost stabilite reguli: ”Noi am pus reguli. Am transmis mesajul că este un maraton, nu este un sprint și am pus o serie de reguli simple. De exemplu, nimeni nu poate pune meeting- uri de la fix la fix, în timpul mesei sau după ora 18.”

Un efect al pandemiei despre care se vorbeste foarte mult este accelerarea unor trenduri ce deja existau, dar care era preconizat că se vor răspândi și dezvolta mult mai lent. Spre exemplu, digitalizarea. Acest lucru este confirmat și de IONUȚ GHERLE, CEO, UCMS by AROBS: ”În perioada aceasta cu toții ne-am dat seama că procesul de digitalizare trebuie prioritizat. Companiile care dezvoltă soluții tehnologice trebuie să se adapteze la nevoia clientului. Aceasta s-a schimbat în ultimul an destul de mult. Pandemia a apăsat pedala procesului de digitalizare, dar este un proces care durează și este un proces continuu. Inovația trebuie adaptată la nevoia clientului. Noi am dezvoltat mereu împreună cu clienții.”

Aducând din nou discuția în zona brandului de angajator, MELANIA JARAVETE, Human Resources Director, Cargus vorbește despre ceea ce numește “razor sharp transparency”: ”Tot ce facem ajunge mai departe cu viteza luminii și ne crează brand de angajator.” De asemenea, Melania atrage atenția asupra a trei întrebări importante pentru viitor la nivel de employer branding – ”Cum ați tratat angajații în pandemie? Care este gradul de digitalizare? Oferiți remote work?”.

La începutul pandemiei, mulți am căzut în capcana de a crede că odată ce această perioadă va trece, vom reveni la modul de lucru anterior. Puțini au anticipat în ce măsură această perioadă ne va schimba în mod permanent. EUGEN GANE, Director de Resurse Umane, A&D Pharma – Dr.Max Group vorbește despre aceste aspecte: ”În interiorul organizției am constatat că cel mai important agent al schimbării în 2020 a fost COVID-19. A schimbat total paradigma în care lucrăm. Ca department de Resurse Umane, cel mai mult ne-a interest sănătatea angajaților și continuarea activității în măsura în care se poate. Am continuat să venim la locul de muncă într-un sistem hibrid. Am continuat, însă, să sperăm că vom reveni la <<business as usual>>, ceea ce nu se va întâmpla. Am privit situația ca pe una ce vine și trece. Am constatat că am fost reactivi. Am învățat din asta.”

HR Uncovered este un eveniment anual organziat de BusinessMark.


Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de:
TotalSoft, Romanian Software, Superbet, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher), SanoPass, Salarium, UCMS by AROBS, Pluria, NNDKP, Benefit an Edenred Company, Regina Maria, Dendrio, Smartree.

Parteneri media:
Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, TheBizz, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, Portal HR, IQads, SMARK, Market Watch.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite