Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

A doua zi a evenimentului HR Uncovered 2021- Pandemia a accelerat trendurile deja existente, productivitatea angajaților când lucrează remote este foarte ridicată, iar rolul managerilor este în schimbare

07 Octombrie 2021




PAUL DANIEL, Group Head of Talent Acquisition, Superbet aduce în discuție recrutarea post-pandemie, onestitatea și autenticitatea: ”Când vorbim de recrutarea post-pandemie, avem în vedere câteva puncte cheie. Unul dintre ele, Employee Value Proposition(EVP),este foarte important și lucrăm serios la acest aspect în prezent. Așa cum îmi place să spun, <<trailerul>> trebuie să se potrivească cu filmul. De asemenea, brandul de angajator este foarte important. Vrem să construim destul de agresiv. Superbet este o organizație complexă așa că modul în care comunicăm în diferite comunități trebuie adaptat. Dacă te uiți la partea de tehnologie, vrem să atragem talente, dar trebuie să articulăm exact ce facem în această zonă. Ne concentrăm și pe Candidate Experience, viteză, digitalizare, calitate și includere.”

Ce trenduri a adus sau a accelerat pandemia? ANCA PUCA, Sales Manager, Smartree sintetizează: ”Printre trendurile aduse de pandemie se regăsesc: hiperautomatizare, operațiuni de oriunde, flexibilitate și autonomie, munca în regim hibrid. În plus, pandemia a accelerat investițiile în tehnologie, aproape una din trei organizatii au investit în implementarea de softuri HCM pentru procesele administrative si pentru managementul talentelor. Chatbotii sunt și vor fi din ce în ce mai prezenți în organizații, majoritatea interacțiunilor cu angajații și clienții vor fi gestionate fără interacțiune umană, AI și comunicarea automatizată oferă date ce pot ajuta la luarea deciziilor, iar deschiderea managerilor de adoptare a chatboților este una mare.”

OANA PIPER
, Manager Resurse Umane, Solina Grup vorbește despre criza ce a marcat compania Solina în momentul incendiului de la fabrica sa. Cum reușești să treci cu bine prin asemenea încercare? Răspunsul depășește dimensiunea materială, spune Oana: ”Orice criză ar fi în fața noastră, ceea ce se păstrează este ADN-ul. În felul acesta am putut trece peste criza aceasta strângându-ne mâna. Am putut să ne continuăm viața noastră normal, citind, dezvoltându-ne, bucurându-ne unul de altul, știind că criza nu e ceva ce ne face să ne pierdem pe noi ca indivizi. Vom inaugura fabrica nouă curând, cu spații adaptate noii realități, dar ce este important este că ne-am demonstrat că putem recrea acest spațiu oricând pentru că avem această viziune comună, aceea că oricând putem învinge.”

MIHAELA SCURTU
, HR Director România, LEONI discută despre rolul strategic al departamentului de HR - ”Fiind un partener strategic, suntem puși în fața situației de a găsi soluții. HR-ul în Leoni adaugă valoare organizației, de exemplu, prin Shared Service Centers, ca cel pe care l-am deschis la Cluj.” Alte elemente ale strategiei de HR sunt, conform Mihaelei: compensațiile și beneficiile oferite angajaților, CSR, talent management sau learning &development. La nivel de dezvoltare strategică, ”în Leoni am identificat parteneriate straegice cu școli profesionale, școli duale, parteneriate cu camere de comerț.”

În finalul evenimentului, DANIELA PIPAȘ, Head of HR, BRINEL, Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România atenționează că proiectele de dezvoltare organizațională sunt supuse eșecului în lipsa motivației: ”Cum gestionăm schimbarea? Colegii de la IMO Italia au descoperit că în medie, 80% din proiectele de dezvoltare organizațională nu iși ating scopul pentru că angajații nu văd sensul și nu au motivația de a face aceste schimbări. Motivația este ceva dinamic. În funcție de vârsta la care suntem, iar vârsta este doar un criteriu, putem să înțelegem că motivația este foarte diferită. Oamenii pe care îi avem la un anumit moment în organizație pot sau nu susține schimbarea.” - DANIELA PIPAȘ, Head of HR, BRINEL, Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România

HR Uncovered este un eveniment anual organziat de BusinessMark.


Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de:
TotalSoft, Romanian Software, Superbet, Brico Dépôt România (parte a grupului Kingfisher), SanoPass, Salarium, UCMS by AROBS, Pluria, NNDKP, Benefit an Edenred Company, Regina Maria, Dendrio, Smartree.

Parteneri media:
Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Revista Piața, TheBizz, Energynomics.ro, Administrație.ro, Global Manager, Financial Market, FinZoom.ro, Jurnalul de Afaceri, Portal HR, IQads, SMARK, Market Watch.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite