Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Info World – solutii software “made in Romania”

23 Octombrie 2006



Toamna nu e momentul in care se trage linie si se fac socoteli, ci e timpul pentru un alt pas inainte. Acest lucru pare a fi luat in serios de catre Info World, o companie ce a declansat acum cativa ani procesul de informatizare al spitalelor din Romania. Daca initial Info World a inceput prin implementarea unui software ERP de productie proprie cu acoperire clinica si administrativa la nivelul intregii unitati spitalicesti (e vorba de Hospital Manager Suite), in momentul de fata in portofoliul de produse al companiei se afla 15 produse. Majoritatea acestora sunt orientate spre sectorul medical – acoperind printre altele laboratoare, centre de transfuzie sangvina, farmacii de spital, unitati de imagistica si radiologie, case de asigurari de sanatate sau chiar cabinete ale medicilor de familie, dar anumite produse tintesc si alte piete: resurse umane si salarizare, testari psihologice, managementul fluxurilor si documentelor in cadrul institutiilor.


IW-targ1Si totusi lucrurile nu se opresc aici. Info World se extinde pe pietele internationale, in acest moment avand informatizate unitati medicale din Bulgaria, Republica Moldova, Africa de Sud si Marea Britanie. Alt gen de penetrare externa il constituie parteneriatele dintre Info World si firme locale din Marea Britanie, Ungaria, Africa de Sud si Statele Unite. In Statele Unite, Info World intentioneaza sa-si consolideze prezenta, avand in vedere ca unul dintre produsele sale “grele” – IQPACS – a primit recent certificarea FDA (US Food and Drug Administration).


In timp ce-si extinde prezenta pe celelalte continente, Info World isi face bine temele pe plan local. La mijlocul lunii septembrie, compania a fost prezenta la Chisinau, in Republica Moldova, la MoldMEDIZIN. Tot in septembrie, la Iasi, a avut loc Congresul National de Radiologie unde Info World a expus IQPACS, un produs de imagistica medicala extrem de sofisticat de care am mai amintit. La inceputul lui octombrie Info World a participat cu stand dublu (propriu si in cadrul unui parteneriat cu Microsoft) la Binary2006 pentru ca apoi, cateva zile mai tarziu, sa ia parte la o conferinta nationala dedicata medicinei de familie la Braila.


La Chisinau, in cadrul targului international MoldMEDIZIN/ MoldDENT au fost aduse impreuna companii din mai multe tari, implicate in dezvoltarea sectorului de sanatate din Republica Moldova si parteneri locali - reprezentanti ai spitalelor sau oficialitati guvernamentale. Un public numeros si entuziast a interactionat continuu cu expozantii. La acest eveniment, Info World a participat alaturi de Institutul de Neurologie si Neurochirurgie din Chisinau, aceasta fiind prima institutie sanitara din Republica Moldova informatizata la standarde europene cu solutia Hospital Manager Suite.


BINARY este singurul targ de tehnologie inovativa din Romania si reprezinta o poarta prin care firmele de software au sansa de a-si promova produsele si solutiile, de a se cunoaste intre ele, de a schimba idei si de a construi parteneriate. In cadrul Distinctiilor Nationale pentru cele mai bune realizari software, compania Info World a primit Diploma de Excelenta pentru cea mai buna realizare pe anul 2006 la sectiunea Inovare in integrarea aplicatiilor medicale, datorita produsului DESnet, parte a proiectului RNT – Reteaua Nationala de Traumatologie. Mai precis, DESnet este o componenta a portalului RNT ce furnizeaza utilizatorilor din sistem accesul la dosarul medical al pacientului in conditii de confidentialitate si securitate.


Acest tip de activitati de reprezentare ale unei companii in cadrul targurilor interne sau externe nu sunt gratuite. “Participarea la conferinte si targuri are impact dublu, intai asupra companiei, apoi asupra pietei. Intrand in contact cu publicul nostru, ne Cristina_Racoceanuinformam nemijlocit asupra cerintelor lui, asupra nevoilor prezente si viitoare. Stabilim o relatie profesionala directa cu acestia, aspect extrem de important intr-o societate aflata intr-o dinamica continua. Reusim astfel sa cristalizam idei si propuneri, care ne ajuta sa ne personalizam produsele pentru a le face mai utile si mai accesibile, finalitate la care ne-ar fi practic imposibil sa ajungem pe alte cai. In acest fel compania se modifica in interior, reactioneaza la pulsul pietei, iar piata ne asimileaza mai bine pro-dusele”, a declarat doamna Cristina Racoceanu (foto), Director de Marketing si Business Development in cadrul Info World.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Un "bonlav"
Doamne, de cate ori vad cate un articol in revista Dvs despre cei de la Info World ma gandesc ca nu mai exista scrupule si ca totul se invarte in jurul banilor. Nu e pacat ca o revista cu un public imens sa scrie asa tampenii ? A incercat cineva de la Dvs sa se informeze despre compania asta, in realitate? Nu cred, ca daca scrieti de rau de ei ciuciu bani de la ei . Si e pacat.
31 Octombrie 2006, 08:38:07
huitzui
sunt incercarile unei companii supradimensionate, cu un management total incompetent, dar cu implicatii majore in tunurile din sanatate de a apare altfel decat este. ipocrizie dusa pana in panzele albe. Ciau, domnule Nistor, este gata esafodul?
09 Noiembrie 2006, 03:35:37
webmaster
In cazul advertorialelor, responsabile pentru continut sunt firmele contractante.
20 Noiembrie 2006, 05:49:36
un beneficiar
Vad ca de-a lungul anilor nu sunt singurul nemultumit de serviciile acestei "mari companii IT"! Total delasatori, personal slab calificat, abonati la contracte grase cu statul! Ai nevoie de serviciile lor, pentru care se plateste bine, iar ei lucreaza...vai mama lor! Un lucru pe care in mod normal trebuie sa-l faca in 2 zile maxim, ei il fac in 2-3 saptamani!!! In cel mai fericit caz. Sau "construiesc" intr-un loc si se "darama" in altul! Cei care au scris anterior au dreptate in tot ceea ce semnaleaza. Intereseaza pe cineva???
04 Mai 2018, 09:00:38