Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Gartner identifică principalele cinci tendințe pe partea de confidențialitate ce se vor manifesta pānă īn 2024

07 Iunie 2022




„O mare parte din AI care rulează astăzi în organizații este încorporată în soluții mai mari, cu un nivel redus de supraveghere disponibil pentru a evalua impactul asupra confidențialității. Aceste capabilități AI încorporate sunt folosite pentru a urmări comportamentul angajaților, pentru a evalua sentimentul consumatorilor și pentru a construi produse „inteligente” care învață din mers. În plus, datele care sunt introduse în aceste modele de învățare astăzi vor avea o influență asupra deciziilor ce vor fi luate ani de zile de acum înainte. Odată ce reglementarea AI se va stabiliza, va fi aproape imposibil să descoperim datele toxice ingerate în absența unui program de guvernanță AI. Liderii IT vor fi nevoiți să analizeze în amănunt și în totalitate sistemele, cu o cheltuială mare pentru organizațiile lor și pentru gradul lor de încărcare”, a spus Henein.

Centralizarea confidențialității experienței utilizatorilor
Cererea crescută a consumatorilor pentru respectarea drepturilor subiectului, precum și așteptările crescute cu privire la transparență vor conduce la necesitatea construirii unei experiențe de utilizator (UX) centralizate în privința confidențialității. Organizațiile ce privesc în viitor înțeleg avantajul reunirii tuturor aspectelor privind confidențialitatea UX - notificări, cookie-uri, gestionarea consimțământului și gestionarea cererilor de drepturi ale subiectului (subject rights requests - SRR) - într-un singur portal self-service. Această abordare oferă confort pentru constituenții, clienții și angajații cheie și generează economii semnificative de timp și costuri. Până în 2023, Gartner estimează că 30% dintre organizațiile orientate către consumatori vor oferi un portal self-service de transparență pentru a asigura gestionarea preferințelor și a consimțământului.

Lucrul de la distanță devine „totul hibrid”
Odată cu modelele de implicare în muncă și viață care devin hibride, atât oportunitatea, cât și dorința de a spori urmărirea, monitorizarea și alte activități de prelucrare a datelor cu caracter personal cresc, iar riscurile asociate confidențialității devin primordiale.

Odată cu implicațiile privind confidențialitatea unui set complet hibrid de interacțiuni, productivitatea și satisfacția echilibrului dintre muncă și viață au crescut, de asemenea, în diferite industrii și discipline. Organizațiile ar trebui să adopte o abordare centrată pe om în privința confidențialității, iar datele de monitorizare ar trebui să fie utilizate minim și cu un scop clar, cum ar fi îmbunătățirea experienței angajaților prin eliminarea fricțiunilor inutile în relațiile de lucru sau atenuarea riscului de epuizare prin semnalarea riscurilor de bună stare a acestora.

Clienții Gartner pot citi mai multe în documentul Top Trends in Privacy Driving Your Business Through 2024.
Aflați despre prioritățile de top pentru liderii de securitate și confidențialitate în 2022 în ebook-ul Gartner 2022 Leadership Vision for Security & Risk Management Leaders disponibil gratuit.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite