Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

RADIOCOM - 31 de ani de excelență pe piața de telecomunicații din România

04 Iulie 2022





Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. sărbătorește astăzi, 1 iulie, 31 de ani de prezență pe piața de telecomunicații din România.

Evoluția Societății Naţionale de Radiocomunicaţii S.A., cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, începe în anul 1927. Inițial, entitate cu participare mixtă - de stat şi privată, compania a fost reorganizată de mai multe ori de-a lungul timpului.

În anul 1991, prin divizarea Rom-Post-Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.

În prezent, RADIOCOM este una dintre cele mai mari companii care activează pe piaţa de telecomunicaţii din România, cu capital integral de stat, al cărei acţionar unic este Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării.

Calitatea infrastructurii şi a serviciilor oferite au permis companiei să câştige, de-a lungul timpului, încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate, devenind lider în domeniul broadcasting-ului şi un jucător important în domeniul comunicaţiilor electronice.

”Valoarea reală a oricărei companii este dată de calitatea oamenilor. Cu ajutorul întregii echipe de profesioniști în domeniul telecomunicațiilor, RADIOCOM a reuşit să se transforme şi să devină o companie ce oferă servicii de calitate, orientate spre nevoile clienților săi.

Remarc modul în care instituţia a evoluat de-a lungul timpului, adaptându-şi tehnologia în funcţie de cerinţele, în permanentă schimbare, ale pieţei de telecomunicaţii. Astfel, RADIOCOM a devenit o companie modernă şi eficientă, fiind astăzi un actor important pe piața de telecomunicații din România, și nu numai. Recent, Centrul de Comunicații prin Satelit CHEIA, cel mai mare teleport din Europa Centrală și de Sud – Est, a fost certificat de World Teleport Association (WTA), recunoaștere care pune România pe harta internațională a teleporturilor, consolidând poziția strategică a companiei în contextul transformării digitale.”, a declarat Dragoș C. – L. PREDA, Directorul general al RADIOCOM.

RADIOCOM
este implicată, în prezent, într-o serie de proiecte aflate în desfăşurare, urmărind prin investiţii permanente în tehnologii moderne furnizarea de noi servicii, precum şi îmbunătăţirea celor existente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite