Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

„Până la sfârșitul anului compania își retriplează cifra de afaceri!”

28 Iunie 2004



Bogdan MihalceaDupă numai doi ani de la înființare, NET COM a reușit să devină o prezență distinctă pe piața telecom. Tinerețea angajaților, a căror medie de vârstă este de 27 de ani, nu a reprezentat un handicap. Deschiderea către noile tendințe din IT&C și ușurința cu care au reușit să răspundă prompt la orice fel de cerință venită din partea clienților, a constituit marele lor avantaj. Triplarea cifrei de afaceri pentru al doilea an consecutiv vorbește de la sine. Bogdan Mihalcea, directorul general Net Com, este decis să nu se oprească în acest punct. Pentru el adevăratele provocări de abia acum încep.


Ne puteți descrie în câteva cuvinte profilul companiei NET COM?


Net Com este o companie care dezvoltă soluții integrate de telecomunicații. Ne-am dezvoltat competentele în principal, în domeniul telefoniei fixe, unde instalăm centrale telefonice, în principal, marca Alcatel. Un alt domeniu unde vrem să fim printre primii care îl exploatează este cel al rețelelor fără fir, ce înregistrează un adevărat boom în țările dezvoltate.


Care este suportul dezvoltării unui integrator ?


Încercăm să ne dezvoltăm o rețea internă de distribuitori care să acopere întreaga țară. Ținem regulat cursuri și ne susținem partenerii pentru a rezolva cât mai rapid orice tip de problemă într-un timp foarte scurt, indiferent de locația clientului.
De importanță capitală este și relația cu marii operatori. O condiție esențială în oferirea de soluții integrate clienților corporate care au mai multe sucursale, este modul în care se concepe soluția globală de conectare a acestora și suportul pe care îl acordă operatorul ce deține infrastructura națională ce urmează a fi folosită. În perioada imediat următoare vom semna un contract ferm cu unul dintre acești operatori pentru a reuși să oferim servicii complete pe întreg teritoriul României.


Care sunt avantajele sistemelor convergente oferite de NET COM ?


PBX-urile clasice se bazează pe arhitecturi închise și este necesară achiziționarea de telefoane compatibile. În schimb, în rețelele convergente se pot utiliza orice fel de telefoane: analogice, digitale, DECT, Wireless IP, Corded IP și chiar PC-uri. În loc de centrală clasică, rețeaua este bazată pe un server integrat cu sistem de operare, ale cărui costuri de întreținere sunt extrem de reduse. Facilități noi se pot adăuga telefoanelor foarte repede prin actualizarea software-ului de pe server, ceea ce nu se întâmplă în cazul unei centrale telefonice clasice. O arhitectură revoluționară bazată pe un nucleu IP furnizează sistemelor Alcatel pe care le oferim flexibilitate și creează economii importante clienților datorită convergenței native voce-date.
O aplicație specială pe care am lansat-o de curând este adresată industriei hoteliere. Alcatel Hospitality reprezintă o soluție eficientă, garantând accesul la cel mai ridicat nivel de servicii către clienți disponibil la ora actuală. Această soluție de top a fost deja aleasă de clienți de talie mare, precum viitorul hotel Howard–Johnson sau complexul hotelier Vox Maris Costinești.


De ce mizați pe rețele fără fir?


Rețelele fără fir cunosc o dezvoltare spectaculoasă în țările mai avansate tehnologic. Prin gama de produse pe care o oferă, NET COM devine un pionier al democratizării accesului liber al utilizatorilor fără prea multe cunoștințe tehnice la acest tip de rețele. Ușurința și rapiditatea implementării vor impune în mod sigur această tehnologie și în România.
Am reușit deja implementarea cu succes a câtorva hot-spot-uri și încercăm să popularizam acest tip de acces la Internet mai ales în locurile cu trafic mare, cum este cazul hotelurilor. Este extraordinar să vezi cum securitatea virtual impenetrabilă oferită de noul standard WPA și vitezele de până la 108 Mbps reușesc să schimbe ideile preconcepute ale ofițerilor IT despre performanțele rețelelor fără fir. Soluțiile pe care le implementăm sunt complete, fiind preferate de clienții importanți, care nu sunt astfel nevoiți să contacteze mai multe firme pentru a-și pune la punct infrastructura IT.


Cine sunt principalii clienți ai companiei?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Mihai
:) bravo Bogdan MIHALCEA. 10 puncte pentru orientare Bafta in continuare! mihaip@go.ro
12 Iulie 2004, 06:04:53
PABX
PABX Alcatel si Siemens se pot gasi la http://www.centrala-telefonica.ro impreuna cu informatii despre centrale telefonice
17 Ianuarie 2006, 07:13:21