Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Fujitsu Siemens Computers joaca tare

19 Noiembrie 2006



Prima jumatate a anului fiscal 2006-2007 a fost una multumitoare pentru reprezentata Fujitsu Siemens Computer cifrele sunt bune, atat ca unitati vandute si valoare cat si ca rata de crestere. Veniturile realizate au depasit cu 26% cifrele stabilite ca obiective, ceea ce arata ca investitiile constante pe care Dragos Nicolaescu (foto) le-a facut īn echipa au dat rezultate. FSC este īn continuare lider la vanzari de notebook-uri cu o cota de piata de 24,4% (conform IDC) cu o impresionanta cota de 56% pe segmental customer.O crestere considerabila a īnregistrat si linia de PC-uri, FSC plasandu-se pe locul 3 īntre brandurile internationale.


Dragos_NicolaescuCresterea vanzarilor de servere a fost de 62% īn piata romaneasca, FSC ocupand locul pozitia a treia dar valoarea produselor nu a fost demonstrata pe deplin, lipsind oarecum si un nivel de suport necesar pentru implicarea partenerilor īn proiecte mari. Planurile pentru viitorul apropiat īnsa merg īn aceasta directie prin īnfiintarea unui centru de competenta locala atat pentru suportul clientilor locali cat si al partenerilor, CG-GC, Scop si Tornado. In acest context FSC va putea furniza pietei locale inclusiv solutiile originale Dynamic Data Center si serviciile profesionale aferente existente īn companie la nivel european prin preluarea Diviziei PRS ( Product Related Services) de la Siemens Business Services.


Pe fondul unor cresteri considerabile ale vanzarilor, Dragos Nicolaescu afirma ca profitul nu a crescut pe masura. Principala cauza a constituit+o scaderea constanta a preturilor, cu procente de 40-+50% īn medie. La asta a contribuit atat scaderea cererii de piata sub nivelul prognozat dar si concurenta acerba din Asia precum si introducerea pe piata romaneasca de catre unii competitori de solduri nevandabile pe piata europeana dar atractive ca pret la nivel local.


Planurile de business pentru cea de a doua jumatate a anului vizeaza o crestere de 40% dar mai ales consolidarea pozitiei de piata, atat printr-o cresetere de notorietare a brandului cat si prin livrarea unor solutii si servicii complementare ofertei actuale. Reprezentanta va investi major īn promovarea solutiilor Dynamic Data Center dedicate companiilor mari precum si īn linia de servere Primergy. Pentru aceasta se vizeaza cresterea echipei locale dar si diversificarea competentelor, atat interne cat si la parteneri.


Gabriel Vasile



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite