Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

IMPULS-Leasing Romānia implementează un asistent virtual inteligent dezvoltat de DRUID ca să accelereze digitalizarea interacțiunilor cu clienții

13 Martie 2023



DRUID și IMPULS-Leasing România, unul dintre jucătorii de top din industria locală de leasing, anunță implementarea unei soluții de AI conversațional menită să simplifice și să digitalizeze interacțiunea clienților cu compania.

Asistentul virtual inteligent ILINCA este disponibil direct pe site-ul companiei și poate oferi asistență non-stop vizitatorilor care caută informații pe o varietate de subiecte, oferind răspunsuri personalizate la întrebările acestora despre contractele lor de finanțare, înregistrare, plăți în avans sau întârzieri de plată. Asistentul conversațional învață din fiecare interacțiune nouă, extinzându-și astfel capabilitățile de asistență cu fiecare săptămână care trece. Planul este ca ILINCA să fie, în curând, completată cu o secțiune de tip Self Service, unde clienții își vor putea gestiona online contractele și toate detaliile aferente acestora. De asemenea, asistentul virtual va putea elibera automat pentru clienții autorizații care să le permită să părăsească țara cu mașina aflată în leasing, declarații necesare pentru reparații în service sau pentru emiterea vinietelor de parcare pentru București.

În plus față de capabilitatea existentă de tip FAQ, ILINCA le oferă clienților și un mijloc ușor, rapid și complet digital de a-și actualiza informațiile personale. Disponibilă atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii, această funcționalitate se traduce printr-o sesiune de chat ghidată, care asistă clientul în timp ce acesta parcurge toți pașii necesari pentru a îndeplini cerințele din reglementările existente.

ILINCA poate sprijini și în procesul de vânzare, oferindu-le angajaților din dealership-uri auto suport conversațional în a pregăti oferte de leasing pentru clienți și a valida pre-aprobarea acestora pe loc. Această funcționalitate este posibilă datorită integrării asistentului virtual inteligent cu sistemul intern al IMPULS-Leasing România, ceea ce îi oferă acces la informațiile de care are nevoie pentru a pregăti o ofertă personalizată pentru fiecare achiziție individuală.

„Ne dorim să le oferim clienților noștri cele mai bune servicii, înlesnindu-le o interacțiune ușoară cu site-ul IMPULS-Leasing România pentru a găsi informațiile pe care le caută mai rapid și 100% online. În parteneriat cu DRUID, am implementat o soluție care ne ajută nu numai să le asigurăm clienților si angajaților o experiență îmbunătățită, dar și să extindem tipul de suport pe care îl vom putea oferi în viitor”, a spus Răzvan Diaconescu, Director general IMPULS-Leasing România.

„Automatizarea nu mai este opțională în mediul de business. În contextul actual, companiile interesate să își maximizeze veniturile și loialitatea clienților trebuie să regândească experiența pe care le-o oferă acestora. Tehnologia de AI conversațional reprezintă o investiție strategică care asigură o experiență personalizată pentru clienți, oferind în același timp un ROI rapid și un impact pozitiv asupra profitului”, a adăugat Liviu Drăgan, CEO DRUID.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite