Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managementul eficient al documentelor cu ELOprofessional

19 Noiembrie 2006



Tehnologia document managementului īncepe sa se dezvolte īntr-o societate īn care mai mult de 90% din informatia īnregistrata īn cadrul unei companii se afla īn format fizic. Managementul eficient al acestor informatii este crucial pentru a garanta succesul unei afaceri. Orice greseala īn acest proces are rezultate dezastruoase.


schita-XORStudiile au demonstrat ca īn schimbul de documente īn format fizic, angajatii pierd aproximativ 20% - 40% din timpul lor la serviciu pentru a cauta documentele manual. Hartiile pierdute sau cele care nu sunt la locul lor reprezinta o problema la ordinea zilei. Astfel este explicabila tendinta mondiala de transformare īn format electronic a documentelor.


O alta problema la fel de des īntalnita este dificultatea accesarii diferitelor documente, chiar daca acestea se afla deja īn format electronic. ELO a fost creat din necesitate, din dorinta de a ordona spatiul virtual, de a urmari mai bine activitatea desfasurata īn companie, de a elimina timpii morti īn procesul de aprobare a documentelor.


Sistemul de document management promovat de XOR IT SYSTEMS, dezvoltat si implementat cu succes de compania germana ELO Digital Office GmbH, este o solutie easy-to-use ce permite administrarea atat a documentelor īn format electronic, cat si a celor īn format fizic.


ELO Digital Office GmbH s-a impus pe piata ca unul dintre liderii europeni īn materie de sisteme de depozitare si arhivare si de furnizare de produse de birou. Fiind o companie independenta, ELO Digital Office GmbH dezvolta produse si solutii īn domeniul managementului electronic de documente si arhivare digitala, care sunt distribuite printr-o retea bine dezvoltata de distribuitori, dealeri si specialisti. Sub numele de productie ELO® solutiile de document management si arhivare digitala se adreseaza autoritatilor publice, consiliilor locale, consultantilor de impozit, avocatilor, sectorului comercial, industriei, furnizorilor de servicii, administratiei, bancilor, companiilor de asigurari si editurilor. Fiind o solutie flexibila, produsele ELO® se adreseaza atat companiilor mici si mijlocii (ELOoffice), cat si corporatiilor din diferite domenii prin solutii bazate pe sisteme modulare client/server. (ELOprofessional si ELOentreprise).


Solutie pentru secolul 21


Versiunea 5.0 īntruneste toate cerintele valabile īn secolul 21 pentru un sistem de document management, sistem care sa devina maduva viitorului management al informatiilor din compania dumneavoastra.


Beneficiile ELOprofessional:


l Performanta tehnica prin oferirea unei solutii de eliminare a problemelor de organizare a arhivei de date si documente, reducerea timpului de accesare a documentelor si introducerea unor metode mai simple de cautare a informatiilor din documente


l Securitate - prin securitate tehnica īn domeniul IT, precum si securitate īn domeniul legal (comercial si investitional)



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite