Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Check Point si-a oficializat intrarea pe piata romaneasca

19 Noiembrie 2006



La sfarsitul lunii octombrie, compania Check Point Software Technologies Ltd., unul dintre principalii jucatori în domeniul securitatii IT, si-a anuntat intrarea oficial pe piata romaneasca.


CheckPoint64Un pas previzibil, anuntat înca de la începutul lunii, cand, cu ocazia Check Point Security Tour 2006, dl Ludek Hrdina, marketing manager Eastern Europe, lasa sa se întrevada aceasta decizie a companiei: „Romania face parte dintr-o regiune care se dezvolta uluitor de rapid, chiar de doua ori mai repede decat orice alta regiune din Europa. In consecinta, sprijinul si implicarea noastra pe piata locala sunt în crestere, odata cu suportul pe care îl oferim partenerilor“.


David Klusacek, regional director Eastern Europe, Lucian Barnea, channel manager Check Point Romania, si Ludek Hrdina, marketing manager Eastern Europe, au oficializat intrarea pe piata locala a Check Point Software Technologies Ltd.


Romania, crestere peste medie


Argumentatia a fost reluata pe larg de noul channel manager Check Point Romania, dl Lucian Barnea: „Check Point Software Technologies a constatat ca piata din Romania a atins un anumit prag de maturitate, cel care permite dezvoltarea de afaceri solide, pe criteriile unui marketing verificat si în alte zone“. Potrivit acestuia, piata de aplicatii de securitate în Romania are o crestere anuala estimata la 30-35%, aproape de trei ori mai mare decat în Europa de Vest.


Trendul ascendent al pietei romanesti se înscrie în cel regional, prezentat de dl David Klusacek, regional director Eastern Europe: „Zona central si est-europeana se dezvolta foarte rapid. Romania face parte dintr-un nucleu fierbinte de afaceri care creste cam de doua ori mai repede decat în restul Europei“. Dl Klusacek estimeaza ca, în zona EMEA, cresterea anuala medie a pietei aplicatiilor de securitate este de 25%.


Partenerii, modelul de business


Noua filiala din Romania, care se alatura birourilor din Praga, Varsovia si Moscova, va urma acelasi model de business implementat de compania-mama în întreaga lume, respectiv cel al parteneriatelor. Un model de succes, care, în cei 13 ani de existenta ai Check Point Software Technologies, s-a materializat în 69 de birouri în 22 de tari, respectiv în 2.200 de parteneri si peste 100.000 de clienti (printre care si cele 100 de companii din Fortune 100). Acest model este deja implementat în Romania, Check Point avand o serie de parteneri cu state vechi în tara noastra, precum Omnilogic, S&T Romania, GeCAD Software, Romsys, Infosecad, New Tech Consulting, distribuitor fiind Provision Software Division.


Politica noii filiale conduse de dl Barnea se va axa, în principal, pe extinderea numarului de parteneri, cu accent pe zona integratorilor de sistem. Va fi însa, „în primul rand, o crestere calitativa si abia mai apoi cantitativa“, ne-a subliniat dl. Barnea, precizare în concordanta cu cealalta prioritate a biroului din Bucuresti – o atentie deosebita acordata clientului final, materializata prin investitii serioase în sectorul de „Customer Management“ si acordarea unui suport tehnic de înalt nivel.


Radu Ghitulescu



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite