Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Adventnet ServiceDesk Plus de la SolvIT Networks, aduce un plus de eficienta in cadrul departamentului IT al ProCredit Bank

19 Noiembrie 2006



sigla-pro-creditProCredit Bank Romania face parte din grupul international ProCredit care activeaza in 18 tari de pe 3 continente. In Romania are scopul de a deveni lider in creditare si servicii bancare pentru intreprinzatorii din intreaga tara. ProCredit Bank ofera servicii si produse de calitate, prin intermediul unei retele nationale de 28 sucursale si agentii. In activitatea sa de creditare, banca se axeaza pe finantarea microintreprinzatorilor si a intreprinderilor mici si mijlocii, fiind convinsa ca acest sector contribuie semnificativ la dezvoltarea economiei, acesta reprezentand sectorul cu cele mai bune perspective de viitor in economia romaneasca in privinta potentialului de crestere si a creerii de locuri de munca.


„ProCredit Bank se afla in plina expansiune, tinta fiind ca pana in anul 2010, reteaua sa ajunga la 100 sucursale si agentii in intreaga tara. Avand o arhitectura distribuita pe intreg cuprinsul tarii si in continua crestere, infrastructura IT a bancii noastre este sistemul nervos al afacerii in sine si ca orice sistem nervos nu ne permitem sa inregistreze momente de indisponibilitate. Acesta este motivul pentru care necesitatea implementarii uneii solutii care sa aduca eficienta si control in furnizarea serviciillor IT catre banca a fost vitala. Rezolvarea in cel mai scurt timp a problemelor aparute, nedepasirea parametrilor stabiliti de SLA, precum si controlul eficient asupra infrastructurii IT sunt doar cateva dintre provocarile cu care ne intalnim in fiecare zi.


Solutia care s-a dovedit a fi cea mai potrivita cerintelor noastre a fost ServiceDesk Plus de la Adventnet, o aplicatie de help desk care, pe langa incident management si SLA, aduce in plus facilitati de inventariere a activelor IT si, mai mult, un modul de management al achizitiilor si al contractelor”, declara Lucian Culianu – Manager IT.


Aplicatia Adventnet ServiceDesk Plus asigura modelarea fluxului de informatii si cererilor care vin la departamentul de suport. Altfel spus, pasii ar fi: utilizatorul raporteaza o problema, operatorul inregistreaza problema in sistem, iar aceasta este asignata unui analist spre rezolvare. De asemenea, aplicatia urmareste, modeleaza si asigura trasabilitatea (fie prin telefon, fie prin e-mail, SMS) unei cereri din momentul cand se inregistreaza in sistem pana cand aceasta este rezolvata trecand prin pasii intermediari de aprobare.


Functionalitati cheie ale aplicatiei:


Self-Service Portal


Reduce volumul de convorbiri telefonice punand la dispozitie acces web-based unde utilizatorii pot adresa intrebari, semnala probleme sau vedea status-ul unei probleme aflate in curs de rezolvare.


Knowledge Base


Aplicatia pune la dispozitie o baza de date de cunostinte care poate fi populata in vederea unei rezolvari mai eficiente a problemelor cu caracter repetitiv.


Account & Contact Management



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite