Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Dell Romania, crestere rapida pe piata IT autohtona

23 Decembrie 2006



Dell a prezentat la sfarsitul lunii noiembrie ultimele noutati in materie de notebooks bazate pe parteneriatul cu AMD, precum si evolutia si tendintele companiei pe piata de IT din Romania. Conform raportului International Data Corporation (IDC) publicat recent („IDC EMEA PC Q1-Q3 Tracker Report“), Dell Romania a inregistrat in primele trei trimestre ale anului in curs cea mai rapida crestere de pe piata IT. Potrivit studiului citat, Dell Romania si-a dublat in trimestrul al doilea, la nivelul tuturor produselor, cota de piata, ajungand la 7,6%, cota care s-a mentinut si in trimestrul al treilea.


Potrivit IDC, numarul de unitati vandute de Dell Romania, pe segmentul de notebook-uri a crescut in trimestrul al doilea cu aproximativ 13% fata de primul trimestru, plasand compania pe locul 2 in topul distribuitorilor de notebookuri de pe piata romaneasca (fata de locul 5 in Q1). In cel de-al treilea trimestru, Dell a inregistrat o crestere 290% fata de aceeasi perioada a anului anterior, consolidandu-si pozitia secunda.


Dragos-MateescuLa categoria servere x86, Dell a revenit in top 3, ocupand pozitia a treia privind numarul de unitati vandute in Romania (fata de locul 4 in Q1), inregistrand o crestere a cotei de piata de la 6,1% in primul trimestru la 15% in trimestrul al doilea, respectiv 21,1% in al treilea trimestru (cu 345,5% fata de aceeasi perioada a anului 2005).


Dl. Dragos Mateescu (foto), Country Manager Dell Romania, ne-a precizat ca: „Intr-o anumita masura si pentru anumite produse, piata romaneasca a atins acel nivel de maturitate care sa permita potentialilor clienti sa se orienteze spre solutii mai scumpe, dar mai fiabile si mai eficiente. In trimestrul trei am fost pe locul doi in Romania ca cifra de vanzari pe toate categoriile de produse luate la un loc (notebook-uri, desktop-uri, server-e). In trimestrul doi am fost pe locul intai. Speram ca Dell sa atinga si in Romania cota de piata pe care o are in restul Europei. Atuurile noastre sunt produsele cu un raport pret/performanta excelent, partenerii nostri valorosi din Romania, adaptarea precisa la nevoile utilizatorilor pe baza feedback-ului primit de la ei si ca suntem... Dell. Avem un brand foarte puternic si recunoscut ca notorietate!“


Radu Ghitulescu



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite