Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managementul Facturarii de Utilitati – eficienta sporita, credibilitate si performanta

24 Decembrie 2006



Industria de utilitati isi propune implementarea unor tehnologii si strategii care sa ii asigure consolidarea unei relatii pe termen lung cu clientii, bazata pe transparenta si garantia satisfactiei acestora. Reorganizarea sistemului de utilitati este bazata pe criterii de concurenta, management superior si tehnologii moderne, cresterea standardelor serviciilor prestate devenind si in Romania un deziderat important, urmarit de toate companiile ce opereaza in sectorul utilitatilor. Managementul performant al resurselor companiilor de utilitati este cu atat mai important cu cat acestea se confrunta cu sute de mii de clienti ale caror exigente sunt in continua crestere, in conditiile unui mediu de business in schimbare.


sivecoAstazi, furnizorul roman de servicii publice trebuie sa ia in considerare solicitarile consumatorilor si sa accepte competitia ca mijloc de crestere a calitatii si sigurantei serviciilor pe care le ofera.


Incurajand investitiile in software ale furnizorilor de utilitati, SIVECO Romania propune o solutie matura, flexibila si validata prin implementari de succes – componenta de Management al Facturarii de Utilitati din cadrul pachetului integrat SIVECO Applications.


Aceasta solutie devine cu atat mai necesara cu cat eficienta cu care isi desfasoara activitatea furnizorii de utilitati influenteaza atat propria relatie cu beneficiarii, cat si imaginea lor in randul unor segmente importante de populatie.


Vechiul model al consumatorului lipsit de alternative este inlocuit cu cel al consumatorului exigent, capabil sa aleaga si sa pretinda calitate, operativitate si transparenta. Astfel, poate mai mult decat in alte domenii de activitate, companiile din acest sector – care se caracterizeaza printr-un numar mare de clienti, locatii cu mare dispersie teritoriala si modalitati diferite de incasare a taxelor pentru serviciile prestate – au nevoie de un sistem complex de monitorizare si evaluare a serviciilor oferite beneficiarilor, un sistem asezat pe fundamentul noilor tehnologii.


Aplicatia de Management al Facturarii de Utilitati se adreseaza in special organizatiilor care furnizeaza utilitati precum gaz, apa potabila, apa calda, agent termic, energie electrica, catre consumatori casnici, asociatii de consum si persoane juridice, la nivelul localitatilor.


SIVECO Romania a dezvoltat aplicatia de Management al Facturarii de Utilitati intrucat pe piata romaneasca nu exista un produs software care sa satisfaca cerintele de utilizare si administrare a unui volum foarte mare de date. Problemele legate de facturarea si incasarea de utilitati isi gasesc rezolvarea optima prin aplicatia dezvoltata integral de SIVECO Romania si dedicata eficientizarii activitatii si cresterii credibilitatii organizatiilor de profil.


Problemele legate de facturarea si incasarea serviciilor de utilitati isi gasesc rezolvarea optima prin aplicatia dezvoltata integral de SIVECO Romania, dedicata eficientizarii activitatii si cresterii credibilitatii furnizorilor de utilitati.


Solutia de Management al Facturarii de Utilitati modeleaza automat procesul de business, atat financiar, cat si operational, oferind suport informational pentru analiza financiara, previziuni si luarea deciziilor in domeniul utilitatilor. Un important avantaj al apartenentei aplicatiei la sistemul ERP (Enterprise Resource Planning) integrat SIVECO Applications il reprezinta unicitatea datelor introduse - o informatie introdusa in una dintre componentele SIVECO Applications este citita in mod automat de toate aplicatiile. Fata de celelalte aplicatii existente in prezent pe piata romaneasca, sistemul informatic integrat dezvoltat de SIVECO Romania permite configurarea dinamica a componentelor. Astfel, aplicatia de Management al Facturarii de Utilitati ofera flexibilitate in operarea si in obtinerea situatiilor finale, in conformitate cu specificul de business si cu cerintele manageriale.


Crearea unei structuri arborescente de evidenta a clientilor, generarea automata a unui numar foarte mare de facturi, incasarea rapida a facturilor, prin unul sau mai multe puncte de lucru, evidenta creantelor individuale sau pe zone ale clientilor, posibilitatea de a obtine, in orice moment, situatii de sinteza specifice, reducerea cheltuielilor, prin cresterea productivitatii muncii, capacitatea de adaptare rapida la schimbarile legislative aferente modificarilor de preturi la utilitati, crearea unei baze de date de tip istoric pentru preturi si tarife - sunt doar cateva dintre beneficiile pe care aplicatia le aduce furnizorilor de utilitati.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Mugur Dumitriu
Probabil ca ideea cu informatizarea pentru plata utilitatilor este o idee buna... TEORETIC. Practic se dovedeste foarte utila pentru cel care emite factura, nu si pentru cel care trebuie sa o plateasca. Astfel, plata energiei electrice a devenit incepand cu acest an, o mare problema pentru consumatorul final. Nu numai media lunara gresit calculata ne poate afecta, dar si simplul fapt ca vom fi nevoiti sa platim din doua in doua luni, sumele de achitat fiind mai mari (sic!) decat sumele lunare si implicit mai greu de suportat/achitat. Parerea personala este ca trebuia facuta o trecere lenta la noul sistem, fiind urmarite toate reactiile pietei, inainte de a se implementa la nivel national. Pana la sfarsitul lunii februarie vor fi indeajuns de multe probleme create de noul sistem de facturare incat acesta sa fie regandit in proportie de mai bine de 50-60%. Sa speram ca veti face un efort in a ne informa asupra deciziilor manageriale pe care le vor lua cei direct raspunzatori de implementarea sistemului. Si... cred ca era importanta parerea consumatorului final in toata povestea asta. Visul e frumos dar... are 99% sanse sa ramana un vis. Cu stima, Mugur Dumitriu
29 Ianuarie 2007, 08:41:56