Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ELO ECM @ WORK – Software pentru gestiunea eficienta a informatiilor

24 Februarie 2007



In conditiile in care mediul de afaceri este in continua expansiune, este necesar ca informatia sa fie disponibila la locul si momentul potrivit. Managementul eficient al fluxului si ciclului vietii unei informatii necesita un sistem puternic de gestiune. Entreprise Content Management sau ECM este software-ul ce permite organizarea si controlul tuturor informatiilor nestructurate din cadrul unei companii. Informatia nestructurata include documente, imagini, grafice, fisiere audio si video, emailuri, faxuri in toate tipurile si formatele disponibile. ECM gestioneaza inclusiv informatia concentrata de alte tipuri de aplicatii cum sunt ERP, CRM, SAP, portaluri, etc. si este considerat rezultatul integrarii aplicatiilor de document management, web content management, workflow, document capture, content integration.


schema-1In zilele noastre, problema nu se mai pune „daca este necesar un sistem ECM” ci „cand va fi implementat acesta”.


De 5 ani, XOR IT SYSTEMS a anticipat nevoia urgenta de a arhiva emailurile, de a gestiona automat facturile si/sau chitantele, de a administra centralizat un proiect, de a ordona fisierele sau de a crea un client digital, introducand pe piata romaneasca ELO ECM, avantajele implementarii acestui tip de solutie fiind usor de identificat.


Platforma multi-server


Din punctul de vedere al sistemelor de operare utilizate in prezent, nimeni nu poate spune cu certitudine ce platforme vor fi adoptate in viitorul apropiat. Acest fapt este dependent de evolutiile tehnologice ale sistemului, ale hardware-ului si ale cerintelor acestuia. Informatia insasi – documentul individual – nu are o durata de viata comparabila cu cea a sistemului utilizat. Perioadele de cate 30 de ani de pastrare a anumitor documente nu sunt iesite din comun. Astfel, este foarte important ca utilizarea unui sistem de arhivare independent de platforma sa fie asigurata si aceasta fara necesitatea unui efort financiar considerabil, prin migrarea de la un sistem de operare la altul. Cererea este serios luata in considerare de suita ELOEntreprise, de la ELO Digital Office GmbH. Aceasta ruleaza pe servere Windows, Linux si Unix (Sun – Solarix, AIX si altele).


Solutii ELOEntreprise – Arhitectura ce creeaza performanta


Componentele serverului implementate in Java permit o integrare simpla si independenta de platforma in portalele web existente. Aplicatiile proprii clientului pot fi foarte usor conectate utilizandu-se http/Soap. Serverul de arhiva stocheaza toate formatele de documente, iar in cazul unor cantitati mai mari de informatii, acesta poate fi echipat cu sisteme HSM, NAS sau SAN, precum si cu module de stocare pe termen lung – jukeboxuri sau EMC Centera.


O selectie larga de posibilitati de integrare permite conexiunea aplicatiilor de business existente (Doc-Importer pe XML Bases), precum si linkuri si module de server (Content Server pentru Soap, Archive Link pentru Lotus Notes).


Managementul eficient al informatiei stocate


Mai ales in cazul unor cantitati mari de date, de ordinul terabytes-ilor, administrarea si stocarea documentelor este un factor important. Serverul ELOEntreprise fiind punctul central de stocare al tuturor documentelor companiei, este echipat cu mecanisme ce asigura stocarea eficienta a documentelor si informatilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite