Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Scalabilitate si parametrizare cu SIVECO Applications 2010

21 Martie 2007



Managementul inteligent al afacerii este decisiv pentru succesul unei companii pe piata europeana. Mai mult ca sigur, organizatiile care nu dispun de o alocare eficienta a resurselor si de un control permanent al acestora, au sanse reduse pentru a se impune competitiv pe piata. Interesul companiilor pentru aplicatii din categoria ERP este tot mai mare, iar printre criteriile principale de selectie, dincolo de atractivitatea raportului pret-performanta, au inceput sa apara cerinte legate de scalabilitate si capacitatea de parametrizare, adica elemente care pot cu adevarat sa diferentieze o aplicatie.


Aurora_CrustiSolutia SIVECO Applications 2010 se adreseaza, in principal, organizatiilor de dimensiuni mari si medii, cu un numar semnificativ de utilizatori ai aplicatiilor si ofera un grad ridicat de scalabilitate si parametrizare. Focalizarea pe scalabilitate are la baza dorinta managerilor ca solutia ERP sa poata creste odata cu organizatia, astfel incat sa asigure acoperirea completa si permanenta a cerintelor de business, fara a genera costuri superioare. De cele mai multe ori, proiectele demareaza cu un numar mediu de utilizatori pentru ca, in timp, numarul celor care folosesc sistemul sa creasca simtitor. Sistemul propus de SIVECO se bucura de o interfata prietenoasa, pe care utilizatorii o regasesc in toate aplicatiile si care faciliteaza astfel rapida familiarizare cu sistemul. Totodata, numarul utilizatorilor creste pe masura ce tot mai multe departamente opteaza sa implementeze sistemul integrat SIVECO Applications 2010, ca urmare a imbunatatirii rezultatelor in cadrul departamentelor–pilot.


SIVECO Applications 2010 acopera un numar mare de module, capabile a functiona atat independent cat si impreuna. Aplicatia raspunde cerintelor actuale si acopera diverse arii de business precum: financiar – contabilitate, stocuri si achizitii, mentenanta, resurse umane si salarizarea personalului, mijloace fixe si obiecte de inventar, productie, bugete, facturare utilitati, contracte si vanzari, investitii, transporturi, activitatile tip Business Intelingence de suport in luarea deciziilor – prin SIVECO Business Analyzer etc. De multe ori, un proiect demareaza cu implementarea unui singur modul pentru ca, in timp, sa fie completat prin extinderi cu alte module; este si cazul IMM-urilor care, din considerente bugetare, opteaza initial pentru o aplicatie dedicata informatizarii activitatii de baza, cum este, spre exemplu, cea financiar – contabila, pentru ca apoi, pe masura ce evolueaza si se dezvolta, sa opteze si pentru informatizarea altor departamente.


SIVECO Applications 2010, la nivel de parametrizare, ofera posibilitatea avantajoasa de a opera setari la nivelul interfetei - utilizator. In urma scolarizarii, utilizatorul este capabil sa modifice, pe baza drepturilor de acces, setarile in functie de cerintele impuse de activitatea desfasurata, nefiind dependenti de specialistii SIVECO. Este cazul modificarilor legislative, al configurarilor de interfete sau de rapoarte etc.


Un avantaj major al sistemului SIVECO Applications 2010 il reprezinta capacitatea de a se adapta nevoilor specifice de business ale fiecarui client in parte, indiferent daca acesta este o organizatie privata sau de stat. Pentru toate tipurile de organizatii, solutia ERP dezvoltata de SIVECO ofera o flexibilitate deosebita si o buna capacitate de adaptare la business-ul clientului, oferind ca principale facilitati: gestiunea economica eficienta, automatizarea fluxurilor de date, consistenta si coerenta datelor, regasirea si raportarea rapida a informatiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.


„Datorita posibilitatii extinse de adaptare la profilul de business al clientului, fie ca vorbim despre industria producatoare, de utilitati sau despre sectorul administratiei publice, SIVECO Applications 2010 raspunde in mod complet cerintelor specifice diferitelor sectoare economice...“ declara Aurora Crusti, Directorul Departamentului SIVECO Applications.


Fiabilitatea, scalabilitatea si performantele sistemului, probate de referintele existente pe piata sunt o dovada ca SIVECO Applications 2010 este un soft care conteaza si pe care companiile isi pot baza afacerile.


„... In Romania, mediul de afaceri, indiferent de industrie, se caracterizeaza printr-o complexitate din ce in ce mai avansata, o abordare in timp real a pietei, cerinte pentru controlul costurilor si facilitarea comunicarii si coordonarii a multiple arii, iar sistemul SIVECO Applications 2010 a fost dezvoltat sa raspunda acestor cerinte”


Aurora Crusti, Director Departament SIVECO Applications



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite