Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Oracle lanseaza o noua versiune de Siebel CRM on demand

28 Aprilie 2007



Cu 14 versiuni de Siebel CRM lansate in doar trei ani si jumatate (ultima la jumatatea lui aprilie) Oracle anunta o prezenta agresiva in piat globala a de CRM. Versiunea 14 a Siebel CRM On Demand care combina functionalitatile de CRM cu facilitati noi de utilizarea si capacitate avansata de customizare si integrare. Obiectul la nivel de utilizator este cresterea productivitatii prin simplificarea taskurilor si reducerea numarului de clickuri si a actiunilor de page refresh, precum si prin customizarea deosebita a paginii si reducerea nivelului de suport necesar din partea departamentului IT. Pentru dezvoltatori noua versiune a avut in vedere integrarea cat mai facila cu alte aplicatii. Noua versiune permite imbunatatirea functiilor in procesele de vanzari, marketing, servicii, analiza etc. “Aceasta versiune este o realizare majora care combina tot ce este mai bun din aplicatiile CRM hosted cu cele mai recente tehnologii Web 2.0”, a spus Anthony Lye, vicepresedinte Oracle, CRM On Demand. “Siebel CRM On Demand introduce un nou nivel de utilizare in aplicatiile on demand, in timp furnizeaza posibilitati de configurare si administrare pentru utilizatori. Folosind infrastructura on demand bazata pe tehnologia grid de la Oracle, clientii pot atinge cele mai inalte nivele de scalabilitate, disponibilitate si securitate la costuri pe care nu credem sa le gasiti la un alt competitor”, a adaugat Anthony Lye. Siebel CRM un are inca un impact mare pe piata romaneasca, atat prin relativ recenta intrare in portofoliul Oracle cat mai ales datorita reticentei companiilor romanesti fata de aplicatiile livrate ca servicii (Saas).


Gabriel Vasile



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite