Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Revolutionarea solutiilor pentru retail

28 Aprilie 2007




Crearea si dezvoltarea unui produs software necesita o analiza amanuntita a pietei si a necesitatilor clientilor tinta. Realizarea acestui lucru ofera un avantaj extraordinar in raport cu concurenta, permitand focalizarea pe cerintele clientilor si specializarea pe necesitati foarte specifice.


Multumita acestui fapt, Magister Software este acum in pozitia de a revolutiona modul de furnizare a solutiilor pentru retail. Practic, furnizam clientilor nostri solutii complete la pachet, preconfigurate, specializate exact pentru necesitatile magazinului respectiv. Kit-ul poate cuprinde sistemele POS sau casele de marcat, cititoarele de coduri de bare, echipamentele de cantarire, statiile de backoffice impreuna cu software-ul SmartCash preinstalat si preconfigurat. Totul este configurat, testat, ambalat si etichetat cu instructiuni precise de instalare.


Acest model de lucru, pornit de la cunoasterea exacta a necesitatilor clientilor si de la alegerea onesta a echipamentelor care se potrivesc cel mai bine situatiei magazinului respectiv, ne-a adus cele mai mari satisfactii. In primul rand, perioada de implementare se reduce dramatic. Costurile de instalare sunt incluse in pret, iar partenerii din tara se pot concentra mai bine pe oferta de servicii inalt calificate de tipul training-ului specializat, a consultantei comerciale sau logistice, capabile sa aduca profituri mari si pe termen lung, etc.


In comparatie cu concurenta, avem astfel posibilitatea de a furniza solutii pentru magazine complet integrate, la preturi uneori si de 10 ori mai mici in conditii de calitate si fiabilitate garantate. Si inca ceva, Magister Software este poate singura companie din domeniu care a introdus sistemul de garantie suplimentara de 30 de zile “money back”. In conditiile in care solutia nu functioneaza in parametri in 30 de zile de la data receptiei, Magister Software garanteaza returnarea intregii investitii. In comparatie cu modul clasic de abordare, cred ca Magister Software a contribuit la demitizarea conceptului de solutie integrata pentru magazine.


Cum asigurati suportul pentru clientii SmartCash?


Suportul tehnic si asistenta helpdesk reprezinta un element cheie in impunerea unei imagini pozitive asupra unui produs software. Din acest motiv a constituit o prioritate in dezvoltarea companiei. Astfel am creat in primul rand o retea de parteneri certificati in toata tara, asigurand cursuri de training si un model de certificare unic si unitar. Prin partenerii certificati avem astazi posibilitatea sa acoperim cu suport tehnic si asistenta la deschidere si post instalare pe intreg teritoriul tarii. Avem in prezent 24 de parteneri certificati in tara si numarul lor este in permanenta crestere, acesta fiind un semnal pozitiv pentru noi, de-monstrand ca SmartCash RMS a devenit o platforma de furnizare de servicii cu valoare adaugata, specializate pentru domeniul retail.


Sub aspectul integrarii, am introdus, incepand cu luna septembrie a anului trecut, o solutie interna CRM care ne permite sa controlam calitatea serviciilor de suport. Serviciul de asistenta telefonica functioneaza printr-un dispecerat cu 5 linii telefonice si este disponibil in aceasta faza numai clientilor directi Magister Software. Dorim ca dupa testarea si implementarea completa a tehnologiei sa extindem call center-ul catre partenerii certificati din tara in asa fel incat sa asiguram o interfata unica de contact cu clientul final.


Care sunt directiile de dezvoltare pentru viitor?


Principalul nostru obiectiv este reprezentat, ca si pana acum, de integrarea a cat mai multe componente specializate retail in platforma SmartCash.


De asemenea, am dezvoltat parteneriate strategice cu furnizori de solutii complementare care sa ne permita sa punem la dispozitia clientilor nostri cele mai avansate produse si servicii integrate cu platforma SmartCash. Un astfel de exemplu este parteneriatul strategic cu firma QlikTech International AB. Impreuna cu partenerul certificat QlikTech in Romania, firma Relevance Management am lansat anul trecut primul produs de analiza BI dezvoltat pe platforma QlikView, denumit QlikView pentru SmartCash. Acest produs, motorizat de tehnologia revolutionara inventata de QlikTech, asigura analizele dinamice pentru retele de magazine bazate pe platforma SmartCash RMS. Produsul rezultat stabileste noi standarde pe acest segment de piata, avand o abordare vizuala de timp real care depaseste cu mult alte solutii echivalente.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Concurenta
01 Mai 2007, 09:14:24
redactia
07 Mai 2007, 02:33:33
redactie
07 Mai 2007, 03:00:19