Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Mai simplu ca niciodata - integrarea cu sistemele ERP

28 Aprilie 2007



ELO Digital Office GmbH dezvolta si distribuie solutii software de document management, arhivare electronica si workflow de inalta performanta. Gama de produse indeplineste toate cerintele unui sistem DMS/ECM si furnizeaza o platforma ideala pentru managementul eficient al informatiei. Datorita flexibilitatii produselor ELO, acestea sunt utilizate de companii din cele mai diverse sectoare de activitate. Clienti renumiti cum sunt: Lufthansa, Airbus, Alcatel, Greek National Bank, etc., precum si nenumarate autoritati nationale si regionale, toti au subliniat nivelul calitatii si inovatia descoperite in produsele ELO. Software-ul vine cu integrari standard pentru cele mai comune aplicatii – cum sunt MSOffice, clientii de email, dar mai ales integrarea cu sistemele ERP.


Link ELO catre mediul dumneavoastra SAP


XORIndiferent de sistemul folosit – SAP, BaaN, Navision, sageKHK sau oricare alt pachet software – integrarea cu ELO prin modulul Archive Link va asigura productivitatea atat de necesara. Componenta ELO ERP Archive Link furnizeaza clientilor o solutie solida, ce umple lacunele din procesele de afaceri.


In multe companii, documentele sunt inca procesate manual, in format fizic, proces foarte lent, chiar daca multe sectiuni sau departamente ale companiei au fost deja digitizate. Interfata ELO Archive Link furnizeaza posibilitatea procesarii documentelor printr-o actiune unica, fara a schimba mediul de lucru, elimina timpul pierdut cu regasirea documentelor, procesarea manuala lenta si costurile ridicate de arhivare.


Arhivarea documentelor – protectie impotriva colapsului


Unul dintre avantajele majore ale utilizarii interfetei ELO Archive Link este usurinta in transferarea documentelor ERP in arhiva ELO Professional. Aceasta din urma furnizeaza mediul de stocare in conformitate cu legile financiare si de audit. Mecanismele existente inlesnesc accesul rapid la orice document din cadrul sistemului ERP. Toate informatiile sunt administrate de ELO pe termen lung, arhivandu-le pe sisteme RAID sau jukebox.


Metode de acces performante asigura faptul ca in timpul procesului de editare, utilizatorii pot accesa imaginea originala a fiecarui document din sistemul ERP in doar cateva secunde. Toate documentele, fie rezultate in urma scanarii sau in urma unor programe gen Word sau Excel, pot fi integrate in procesele ERP.


Arhivarea datelor reorganizate


Caracteristica unui sistem ERP intens utilizat este cantitatea de documente si informatii create. Volumelor mari de informatii in bazele de date le corespund timpi de raspuns pe masura – indelungati. Interfata ELO Archive Link poate fi folosita pentru a importa toate documentele din sistemul ERP in arhiva ELO Professional – degajand astfel serverul si imbunatatind performanta sistemului. Alt avantaj este castigat la instalarea unei noi versiuni a software-ului ERP, deoarece in urma acesteia este necesar doar backup-ul informatiilor necesare pentru operatiunile online. Aceste informatii sunt disponibile in orice moment accesului utilizatorilor (pentru analiza de exemplu).


Extragerea datelor – automatizata



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite