Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

BitDefender a devenit cel mai raspandit produs romanesc

28 Aprilie 2007



Vandut cu succes peste hotare, BitDefender concureaza de la egal la egal cu marcile occidentale consacrate in domeniul securitatii si a devenit cel mai raspandit produs romanesc in lume. Conform ultimelor studii asupra pietei de produse antivirus, BitDefender este singurul produs romanesc care a reusit sa urce pe locul 6 la nivel mondial, pe segmentul consumer.


BITDefenderIn clasamentul mondial, realizat de compania americana de analiza International Data Corp. (IDC) BitDefender a obtinut locul 6, inregistrand o cota de 1,3% din piata mondiala de consumer (solutii adresate utilizatorilor casnici). IDC estimeaza ca piata mondiala de solutii antivirus va atinge in 2007 circa 5,7 miliarde de dolari, depasind 7 miliarde dolari in 2010. Incasarile la nivel global obtinute din vanzarea solutiilor BitDefender au crescut in 2005 cu 123,7% comparativ cu anul precedent, fiind cea mai rapida crestere la nivel mondial, depasind orice concurent. In segmentul corporatist, veniturile BitDefender au crescut cu 73% in acelasi an, in timp ce pentru segmentul consumer (utilizatori casnici) acestea au crescut cu 154,1% la nivel mondial. Pe segmente de produse, solutiile dedicate statiilor de lucru au inregistrat o crestere de 176,7%, toate acestea propulsand compania pe primul loc in topul cresterilor.


BitDefender pe piatele internationale


La cresterea spectaculoasa inregistrata in ultimii ani a contribuit intrarea BitDefender pe imensa piata americana, tara unde companiile si utilizatorii particulari investesc cel mai mult pentru securitatea informatica. “Chiar daca raportul IDC pozitioneaza BitDefender ca producatorul antivirus cu cele mai mari rate de crestere in 2005, trebuie spus ca de la perioada supusa analizei studiului am reusit sa atingem cresteri ale vanzarilor si mai semnificative, ca urmare a seriei de parteneriate importante semnate, in special pe piata nord-americana”, a spus dl. Florin Talpes, presedintele grupului SOFTWIN. Dupa semnarea parteneriatului cu TechData, cel mai mare distribuitor de tehnologie pentru companiile medii de pe piata americana, printre cei mai noi parteneri ai companiei se numara Fry’s, CompUSA si Grupul Staples. Astfel, America de Nord tinde sa devina cea mai importanta regiune pentru BitDefender, atat ca incasari, cat si ca potential de dezvoltare pentru viitor.


In acelasi timp, BitDefender a inregistrat rezultate spectaculoase si pe alte piete internationale. Antivirusul romanesc este unul din cele mai bine vandute produse de securitate din Franta (pe segmentul retail), fiind disponibil prin partenerul Editions Profil in reteaua de magazine FNAC, Cora, Carrefour, Auchan etc., precum si in multe alte retele de distributie din aceasta tara si din zona Benelux. Anul trecut a adus companiei locul patru pe piata de retail din Germania. Din datele interne ale companiei rezulta de asemenea ca evolutiile sunt extrem de pozitive si pe pietele de retail din Noua Zeelanda, Africa de Sud, Chile si Australia.


Best Buy in SUA si Germania


In plus fata de rezultatele foarte bune inregistrate in domeniul vanzarilor, BitDefender a fost desemnat ca fiind cel mai performant/rentabil produs de catre institutiile si publicatiile de specialitate din Statele Unite si din alte tari importante ale lumii. Pe langa titlul “Best Buy” primit de la PC World SUA si PC Magazine Germania, produsul romanesc a fost declarat de Business Week drept unealta antivirus care rivalizeaza Symantec si McAfee, fiind totodata nominalizat in primele 100 de companii europe de tehnologie de catre revista Red Hering si in primele 100 de produse IT ale anului de catre PC World.


BitDefender a primit certificarile Checkmark Antispam Premium de la West Coast Labs si multiple certificari VB100% de la Virus Bulletin, precum si cele mai bune rezultate de detectie proactiva din partea AV - Comparatives, organizatie de testare independenta din Austria. Alte publicatii si centre de testare de renume, precum ProtectStar Test Center (SUA), Computer Idea si Byte (Spania), Microactuel si Cubic (Franta) sau PC Advisor (Marea Britanie) au desemnat, de asemenea in 2006, brandul romanesc drept cel mai performant din lume in domeniul securitatii datelor.


Numarul 1 in Romania


Pe piata autohtona, BitDefender sta la fel de bine. Antivirusul 100% romanesc deserveste majoritatea companiilor autohtone, dar si divizii importante ale companiilor multinationale care activeaza aici. Cifra de afaceri realizata de BitDefender in Romania a crescut de patru ori in perioada 2003 - 2006. Numai in anul trecut, numarul de licente vandute a crescut cu circa 116% fata de 2005. In ultimii 3 ani, vanzarile in canalul de retail s-au dublat, in timp ce vanzarile OEM (catre producatorii de PC-uri) au crescut cu 175%.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
catalin
Este un produs foarte laudat dar nu este asa eficient pe cat este de si vandut. Din propria experienta va pun ca este un produs mediocru daca vine vorba de eficiente si calitate.
12 Martie 2009, 05:58:35