Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Mobexpert ofera mobilier, dar si un nou stil de viata

28 Aprilie 2007



Interviu cu presedintele companiei, Dl. Dan Sucu (foto)


Market Watch: Domnule Sucu, care apreciati ca sunt tendintele generale in 2007 pe piata de retail?


Dan Sucu: Fie ca vorbim de zona de bunuri sau de cea alimentara, piata romaneasca de retail va continua sa se dezvolte. E o consecinta fireasca a dezvoltarii economice si a cresterii puterii de cumparare.


Particularizand, in privinta pietei de retail de mobilier, ma astept la un ritm de crestere peste cel din 2006. Exista o serie importanta de proiecte imobiliare care vor fi finalizate anul acesta. Majoritatea sunt adresate segmentului mediu si mediu-inalt. Generarea acestor noi locuinte va duce automat la o crestere a nevoii de mobilier. Aceasta categorie despre care am pomenit este tocmai cea in care se regasesc cei mai multi dintre clientii Mobexpert.


M.W.: Unde se contureaza, dupa opinia dumneavoastra, cele mai bune oportunitati, in general in retail si in particular pe segmentul mobilier? (pe segmente specializate sau pe anumite zone geografice?)


D.S.: Exista oportunitati si tendinte care se combina. Pe de-o parte, observam expansiunea geografica, dezvoltarea in zone pana acum neabordate, pe de alta parte observam segmentarea si accentul pus pe publicul cu venituri medii si medii inalte.


Fenomenul este asemanator si in segmentul de mobilier.


Ca tendinte, segmentarea pietei de mobilier se adanceste, clarificandu-se la nivelul ofertelor directiile economice, de tip „do-it-yourself”, directiile dedicate publicului cu venituri medii si mari si cele destinate categoriei lux. Este probabila si definirea unor directii de specializare pe tipuri de utilizare: mobilier pentru baie, living, bucatarii etc.


M.W.: Cum va fi influentata piata romaneasca de preturile produselor de import (prin eliminarea barierelor vamale), vor creste marginile retailerilor sau va creste volumul vanzarilor?


D.S.: Modul cum se vor reflecta aceste schimbari in activitatea retailerilor depinde de politica de business a fiecaruia in parte.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite