Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Egis Pharmaceuticals: Managementul strategic al clientilor o cale sigura catre dezvoltarea afacerii

12 Iulie 2004



Egis Pharmaceuticals SRL. este una dintre cele mai importante companii ce actioneaza pe piata de produse farmaceutice din Ungaria. Grupul opereaza prin intermediului unei retele formate din 19 filiale, 5 situate in Ungaria si 14 peste hotare, si o retea internationala formata din 20 de reprezentante aflate in diferite tari in lume.


Compania produce atât bunuri finite, cât si produse chimice in vrac. in anul 2000, compania a comercializat 102 familii de produse, din 88 de ingrediente active diferite. Portofoliul Egis este compus din 322 produse.


Afacerea necesita o administrare mai coerenta si mai strategica, prin intermediul unei aplicatii centralizate care sa furnizeze informatii consistente referitoare la clienti, tuturor angajatilor companiei. Prima optiune a fost un sistem dezvoltat intern, care in scurt timp s-a dovedit a fi ineficient.


„Am inceput sa studiem piata CRM, hotarâti sa gasim un sistem capabil sa raspunda cerintelor noastre critice: functionalitati specifice pentru planificarea activitatii, raportare si analize de afaceri, capacitatea de a asigura suport local a furnizorului, fiind de asemenea, foarte importanta.“


Solutia Ascent CRM, distribuita de Scala Business Solutions România, a corespuns tuturor acestor cerinte si s-a dovedit a fi un sistem foarte flexibil pentru a sustine functionalitatile specifice activitatilor de marketing si vânzare intr-o companie farmaceutica.


Forta de vânzare a companiei Egis este formata din reprezentanti medicali – activitatea acestora constând in a vizita clientii companiei (medici si farmacisti) pentru a ne promova produsele. Dupa fiecare vizita, reprezentantii medicali trebuie sa intocmeasca un raport care sa contina informatii detaliate referitoare la profilul si cerintele clientilor. Informatiile astfel colectate sunt extrem de importante, ele reflectând toate aspectele unei afaceri: pozitia produselor, cota de piata, concurenta, politica de preturi.
„inainte de Ascent CRM, colectarea informatiilor din toate regiunile era foarte dificila. Consolidarea datelor era de asemenea, o activitate consumatoare de timp si resurse importante.”


Implementarea unui sistem CRM reprezinta un pas important pentru orice companie. Egis considera ca succesul unei implementari se datoreaza, in mare masura, echipei de consultanta ce a condus intregul proiect. Am fost impresionati de profesionalismul echipei Scala. Fiecare termen a fost respectat cu strictete, orice problema specifica primind cea mai adecvata rezolvare. A fost mentinut un ritm constant si eficient in procesul de implementare configurându-se un sistem CRM capabil sa sustina modelul nostru de afaceri.




Compania:
Egis Pharmaceuticals SRL


Domeniul de activitate:
Industria farmaceutica



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite