Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Egis Pharmaceuticals: Managementul strategic al clientilor o cale sigura catre dezvoltarea afacerii

12 Iulie 2004




Situatia:
Egis lucreaza zilnic cu peste 7.600 de clienti si, prin intermediul reprezentantilor medicali, comunica cu peste 190 de clienti in decursul fiecarei ore din zilele lucratoare.


Solutia:
ASCENT CRM


Beneficii:

  • Treapta superioara de calitate a serviciilor, bazându-ne pe imbunatatirea informatiilor despre clienti
  • Capacitate de segmentare a pietei si pozitionare a produselor
  • Informatii sistematice despre concurenta–politica de pret, pozitionarea produselor
  • Informatii standardizate pentru toti reprezentantii medicali, care le permit acestora sa-si consolideze relatiile cu clientii, sa-si administreze zonele de activitate si sa-si faca un plan al contactelor pentru vânzari
  • Gestionarea campaniilor si evenimentelor, urmarind costurile si rezultatele.


    Pentru a afla modul in care solutia Ascent CRM poate ajuta organizatia dvs. contactati specialistii nostri la:


    Tel.: 021-336.33.00
    e-mail: office@scala.ro



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite