Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CRM BSS propune doua solutii CRM: Soffront si Teradata

04 Iulie 2007



Eficienta Operationala
CRM Business Software Solution, Divizie a Printec Group Romania, ofera din portofoliul sau o solutie Soffront CRM, validata local si international. Aplicatia este modulara, web-based, customizabila si permite adaptarea la fluxurile de activitati interne ale companiei.
Solutia Soffront CRM ajuta companiile sa evalueze corect relatia cu clientii si sa adauge valoare calitatii relatiei cu fiecare client al sau. Beneficii majore:
-cresterea productivitatii prin automatizarea si eficientizarea activitatilor din departamentele Sales, Marketing si Customer Support
-asigura gestionarea informatiilor si caracteristicilor clientilor
-eficienta in activitatile de marketing, identificarea potentialilor clienti
-urmarirea prospectilor de catre echipa de vanzari
-reducerea costurilor operationale prin automatizarea procedurilor interne
-identificarea noilor oportunitati de vanzare
-cresterea calitatii serviciilor de suport catre clienti


Modulele componente ale aplicatiei Soffront CRM:
-Lead Management
-Sales Force Automation
-Opportunity Management
-Sales Order Processing
-Marketing Automation
-Customer Helpdesk, SLA Management, Customer Portal
-Customer Survey
-IT/Employee Helpdesk, Employee Portal
-Knowledge Base
-Visual Workflow Designer
-Report Manager and Business Rules
-Back Office Integration
CRM BSS, Divizie a Printec Group Romania, partener certificat si exclusiv pentru Soffront, a dobandit o buna experienta pe plan local, ce se traduce prin implementarea cu succes a trei proiecte CRM si a altor nenumarate aplicatii software dezvoltate si implementate in sectorul bancar. Pe segmentul CRM, clientii nostri care se bucura de acest avantaj competitional sunt: compania Dial Telecom, un jucator important in segmentul Telecom si grupul de firme DataCOR & BILCOP, principal furnizor Corning in Romania pentru echipamente de networking si telecomunicatii.


Produsul potrivit pentru Clientul potrivit la momentul potrivit
Cea de-a doua solutie CRM din portofoliul CRM BSS este Teradata CRM, liderul mondial in solutii analitice de Marketing si Data Warehouse. Functia de baza a acestei solutii o reprezinta analiza volumului de date istorice despre clienti in vederea consolidarii relatiilor cu acestia si retinerea lor pe termen lung. Aceste analize sunt facute de obicei de catre analisti specialisti de marketing din cadrul companiilor.
Eficienta si acuratetea comunicarii, inbound sau outbound, intre companie si clientii sai poate fi atinsa printr-o integrare a tuturor canalelor de comunicare in punctele de interactiune (ghiseu, telefon, posta) sau prin sistemele self-service, cum ar fi aplicatiile web, sistemele IVR si Kiosk.


Aplicatia Teradata CRM ajuta companiile in:
-fundamentarea deciziilor strategice si tactice
-cresterea vitezei de raspuns si de adaptare a strategiei orientata catre client la noile cerinte ale pietei
-segmentarea clientilor pe baza analizelor multi-dimensionale
-comunicarea personalizata cu fiecare client pe cel mai potrivit canal (one-to-one marketing)
-cresterea ratei de raspuns prin campanii de marketing bazate pe evenimente
-loializarea si cresterea profitabilitatii clientilor existenti


Teradata CRM furnizeaza un set de functionalitati complexe care ajuta o companie sa inteleaga comportamentul clientilor si sa realizeze o mai buna comunicare cu acestia. Aplicatia este organizata pe cinci module care reprezinta activitati cheie de marketing:
-Analysis (Customer Segmentation, Customer Behavior Analysis, Product Analysis, Cross Segment Analysis, Pattern Detection)
-Communication (Communication Manager, Event Discovery, Solution Templates)
-Personalization (Templates, Rules)
-Optimization (Communication Director, Offer Optimizer)
-Interaction (Connectors for Call Center, Kiosks, POS, Web application, Email Merge)
Clienti care folosesc solutiile Teradata Data Warehouse si CRM: Belgacom, Eurotel, Vodafone, Polkomtel, ABN Amro, BNP Paribas, Banco Paris, Grupo Cortefiel, Wachovia Bank, DHL, TNT, FedEx, Metro, Carrefour, NetWork Solutions, AEG, Toshiba Logistics, Ford, Vivento Customer Service, Lufthansa, British Airways, Life Insurance Corporation, Iceland Foods
CRM BSS, Divizie a Printec Group Romania asigura servicii de consultanta si profesionale, Project Management si servicii de suport pentru clientii sai.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite