Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

“Adevaruri despre retelele convergente”

04 Iulie 2007



Conferintele itinerante ABC cu tema enuntata mai sus au ajuns si la Bucuresti. Abordand direct cerintele pe care trebuie sa le satisfaca retelele de intreprindere si ISPstii in furnizarea unor solutii integrate de Triple si Quad play, conferinta a adus printre speakeri reprezentanti ai unor renumite firme din Europa si America, cum ar fi Wisi (cartier general Germania- infrastructura, noduri optice si fibra), Iskratel (Slovenia -echipamente moderne de telecomunicatii, de la PBX-uri, add-drop multiplexere la WiMAX), Comptel (livrarea si asigurarea servicilor NGN), Veracomp (Polonia), Extreme Networks(SUA - inovativi in redefinirea Ethernetului ca fundament pentru comunicatiile globale) si Computer Associates. Publicul a fost format din reprezentantii celor mai importanti operatori si furnizori de servicii date-voce-video si mobile, iar evenimentul s-a bucurat de sustinerea si participarea reprezentantilor locali ai companiilor Scop Computers, Veracomp Romania si SolvIT Networks.
Prezentarea Computer Associates a impresionat prin dimensiune si consistenta.
Computer Associates, un gigant cu 16.000 de angajati in toata lumea, peste 900 de produse si birouri in 45 de tari, livreaza software si servicii pentru a simplifica, unifica si securiza mediul IT. De altfel, una dintre initiativele CA este EITM (unificarea si simplificarea managementului IT la nivel enterprise).
Retelele convergente (prin care se ofera date, video, voce, streams video, si care sustin aplicatii critice s.a.) trebuie sa se incadreze intotdeauna intr-o gama variata de parametri (timp de raspuns, jitter, pierderi de pachete, disponibilitate, MOS-Mean Opinion Score, s.a.).


Managementul ICT acopera patru arii majore:
-Managementul Performantei (management proactiv pentru infrastructura IT)
-Managementul Erorilor (indica caderile si impactul lor)
-Integrarea PBX in managementul IT (punct central de informatie pentru infrastructura IT)
-Documentarea IT


Suita ehealth/Spectrum raspunde cerintelor de management al performantei. Masoara si vegheaza disponibilitatea si performantele tehnologiilor si componentelor eterogene, comparandu-le si raportandu-se la parametrii normali. Ehealth raspunde preocuparii clientilor unei retele de telefonie bazate pe VoIP de exemplu, prin asigurarea calitatii convorbirilor. Produsul asigura un management eficient al traficului de voce si date end-to-end, sub un mecanism unic de QoS. Serviciile QoS extensive pot administra un numar mare de rapoarte SLA si de conformitate si se pot plia usor pe cererile ISP-stilor. eHealth Voice Quality monitor, de pilda, poate evalua in permanenta calitatea serviciilor de voce, permise de instrumentele de masurare ale solutiei CA. Utilizand o combinare a istoricului inregistrarii performantei datelor, cu monitorizarea real time si evaluarea, CA poate administra complexitatea retelelor convergente, aducind numeroase beneficii intreprinderilor si service providerilor.
Peste 20 dintre cei mai mari operatori telecom si 10 dintre cei mai mari cablisti din lume folosesc produsele CA eHealth® sau SPECTRUM® pentru a genera si asigura veniturile, pentru a reduce cheltuielile operationale si cheltuielile de capital.
SolvIT Networks, partener enterprise Computer Associates, si-a aliniat oferta de servicii si solutii noului concept EITM promovat de CA, furnizand solutii integrate pentru managementul infrastructurilor IT, pentru importante institutii financiar-bancare si din telecomunicatii din Romania si estul Europei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite