Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CSR pentru Altex cu programul 200 Euro

10 August 2007



Altex a anuntat recent ca va avea o implicare majora in programul Euro 200 initiat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului (MECT). In acest sens compania a lansat modelul Davio 200 care va fi distribuit in retelele Latex si MediaGalaxy si care va viza persoanele ce nu pot depasi valoarea cuponului furnizat de minister. Programul lansat de MECT are o valoare de aproximativ 7,8 milioane de euro si potrivit informatiilor oficiale s-au depus peste 39000 de cereri.
Scopul implicarii Altex in acest program si al crearii unui sistem complet la 200 euro (TVA inclus) este unul mai putin comercial, desi oficialii companiei se asteapta la vanzari importante, ci unul cu o valoare mai mare pentru activitatea de Corporate Social Responsability (CSR) desfasurata de Altex. Pretul mic al sistemului, marginile relativ reduse din retailul de IT, precum si costurile de promovare, nu fac acest proiect un succes financiar, ci poate mai mult unul de marketing si imagine. Mai mult, in aceeasi suma beneficiarii vor primi gratuit si un pachet de lectii interactive AEL dezvoltat de Siveco.
Programul vizeaza in principal cresterea notorietatii brandurilor proprii Davio si Myria, care reprezinta o buna parte din vanzarile de PC-uri realizate prin cele doua lanturi de retail. Altex a participat si in 2006 la programul guvernamental similar. Pentru cumparatorii care doresc mai multa performanta, Altex si Media Galaxy ofera o gama larga de PC-uri, precum si instrumentele necesare de finantare a sumelor care depasesc valoarea cuponului de 200 E. Programul guvernamental din 2007 are o valoare mai mare cu 20% decat cea de anul trecut si se va desfasura pe o perioada de cel putin doua luni. In cadrul programului vor mai participa si alte companii: Tornado, UltraPro etc.


Gabriel Vasile



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite