Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Proiectele CNIV si ICVL - noi tehnologii in educatie si cercetare

10 August 2007



“2010-Catre o societate a invatarii si a cunoasterii-2030” este deviza proiectelor educationale de cercetare-dezvoltare CNIV si ICVL ce se deruleaza sub egida INTUITION Consortium (The INTUITION Network of Excellence in Europe) si Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica (ANCS) din cadrul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, in colaborare si cu sprijinul firmei Siveco Romania.
Initiata ca un proiect national, in anul 2003, Conferinta Nationala de Invatamant Virtual (CNIV) si-a propus in educatie si cercetare obiective privind noi tehnologii de e-learning si software educational, promovarea si implementarea ideilor moderne in educatie si cercetare in conformitate cu programele europene: procesul Bologna (1999) si Strategia Lisabona (2000). Principalele obiective ale Conferintei constau in promovarea si dezvoltarea cercetarii stiintifice in domeniile e-Learning si Software Educational, lansarea de programe pentru introducerea in procesul de invatamant a tehnicilor de e-Learning, promovarea si utilizarea Software Educational in invatamantul superior si preuniversitar. Primele editii au demonstrat din partea specialistilor, cercetatorilor, profesorilor, studentilor si elevilor, un interes deosebit privind utilizarea noilor tehnologii de e-Learning, promovarea de software educational si metode moderne in procesul educational. De la prima editie, Conferinta s-a bucurat de sprijinul firmei Siveco Romania.



CNIV si ICVL 2006


In 2006, cele doua evenimente au fost organizate simultan. La CNIV 2006, din 76 de propuneri au fost retinute 65 de lucrari, iar 53 au fost publicate in volumul Conferintei. La ICVL 2006 s-au inscris cu lucrari participanti din: SUA, Japonia, Canada, India, Malaesia, Australia, Noua Zeelanda, Austria, Portugalia, Iran, Grecia, Croatia, Turcia, Lituania, Ucraina, Republica Moldova si Romania. Din 72 de propuneri, s-au retinut 55 de lucrari, din care Comitetul Stiintific International a acceptat 34 de lucrari, ce au fost publicate in Proceedings Conference, iar 7 lucrari in extenso au fost publicate in The International Journal of Computers, Communications & Control (IJCCC - www.journal.univagora.ro/), vol.II (2007), nr. 1.


CNIV 2007 si ICVL 2007, 26-28 octombrie 2007


Universitatea din Bucuresti, Universitatea “Ovidius” Constanta si SIVECO Romania, anunta desfasurarea simultana, in perioada 26-28 octombrie 2007, a Conferintei Internationale de Invatamant Virtual, editia a II-a (ICVL 2007 – www.icvl.eu/2007) si a Conferintei Nationale de Invatamant Virtual, editia a V-a (CNIV 2007 – www.cniv.ro/2007).
Cele doua evenimente se adreseaza autorilor de produse e-Learning si Software Educational, specialistilor, profesorilor, studentilor si elevilor cu preocupari in domeniul tehnologiilor educationale sustinute de modele, metodologii si solutii software. Se are in vedere implementarea tehnologiilor societatii informationale (IST/FP6/FP7) la nivelul exigentelor Uniunii Europene. Se urmareste promovarea si implementarea ideilor moderne in educatia initiala si in formarea continua, promovarea spiritului de lucru/cercetare in echipa, atragerea si includerea tinerilor in programele de cercetare si dezvoltare, promovarea si implementarea tehnologiilor de tip IT&C in educatie si in formarea continua.



Pe timpul desfasurarii lucrarilor Conferintei CNIV va avea loc Expozitia „Software Educational 2007“ cu produse si aplicatii software, postere, programe educationale, strategii de dezvoltare in domeniul educational. La o saptamana dupa terminarea lucrarilor Conferintei, si dupa primirea evaluarii lucrarilor prin intermediul voturilor si punctelor, vor fi premiate cele mai reprezentative lucrari si produse software in cadrul Concursului „Software Educational 2007“. Comitetul de organizare va premia in special autori tineri (elevi, studenti, profesori, specialisti). Premiile vor fi acordate de Universitatea din Bucuresti si firma Siveco Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite