Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Microsoft pentru corporatii (V) - People Ready business – De la verticale de industrie la software (a)

10 August 2007



Aceasta sectiune va ofera o perspectiva asupra modului in care Microsoft a dezvoltat programe si resurse care va pot ajuta sa construiti o afacere pentru oameni. Gama larga de programe si resurse de care dispunem sunt optimizate pentru a ajuta organizatia dvs. sa dezvolte capabilitatile tehnice si de business de care au nevoie angajatii pentru a va asigura succesul. De asemenea, va incurajam sa discutati despre aceste programe si resurse cu managerul de cont Microsoft, care va poate pune in legatura cu experti Microsoft de la care puteti afla informatii suplimentare despre aceste subiecte. Dincolo de oferirea unei simple platforme software inovatoare, ne-am angajat sa dezvoltam relatiile potrivite si sa oferim solutiile potrivite.


Angajamentul nostru fata de industrie


Microsoft a investit in crearea unei baze de cunostinte vaste pentru diferite domenii industriale, care consideram ca se va dezvolta pe baza investitiilor in tehnologie. In plus, am dezvoltat relatii stranse cu parteneri care ofera solutii de top in aceste domenii industriale. Pe masura ce cunostintele noastre din domeniile industriale devin tot mai vaste, reusim sa dirijam mai eficient mesajele primite de la clientii nostri din verticale industriale catre echipele de dezvoltare de software, pentru a ne asigura ca platforma software Microsoft satisface cerintele industriale specifice fiecarui domeniu de activitate.
Pentru fiecare dintre aceste domenii industriale dispunem de echipe experimentate si dedicate, care dezvolta si ghideaza viziunea noastra de verticalizare industriala. Aceste echipe interactioneaza si lucreaza impreuna cu partenerii, grupurile de business, asociatiile industriale si organismele de standardizare cheie, pentru a asigura o intelegere mai buna a obiectivelor si a prioritatilor specifice fiecarei industrii. Astfel, vom putea sa maximizam contributia adusa in rezolvarea problemelor tehnologice si de business, acum si in viitor. Pentru fiecare dintre industriile pe care le abordam cu prioritate, am identificat domenii cheie, pe care le consideram reprezentative pentru cele mai importante cerinte de business, precum si dificultati sau probleme tipice ale clientilor.
De asemenea, avem in vedere diferentele dintre sectorul comercial si cel industrial si intelegem ca organizatiile din sectorul public se confrunta cu provocari si prioritati unice, care pot sa difere de universul „de business”. Prin abordarea Cadru de lucru industrial conectat (Connected Industry Framework) partajam practicile optime (best practices) privitoare la politici, infrastructura si cerintele de solutii din sectorul public cu partenerii si clientii nostri. In prezent, dispunem de trei cadre de lucru care satisfac cerintele specializate ale organizatiilor guvernamentale si ale celor din domeniile sanatatii si educatiei.
Partenerii sunt o componenta fundamentala a abordarii Microsoft si, impreuna cu acestia, ne angajam sa oferim tehnologie si solutii in aceste domenii, pentru a ajuta clientii nostri sa realizeze viziunea People Ready Business. Partenerii nostri pot oferi solutii personalizate, pe baza cunostintelor si expertizelor pe care le detin cu privire la nevoile de business si provocarile IT cu care se confrunta, in particular, fiecare domeniu industrial.
Sectiunile urmatoare ofera o prezentare generala a abordarii complexe pe care o avem asupra fiecarei industrii, prin partajarea domeniilor cheie, in cadrul fiecarei industrii prioritare. In fiecare sectiune vom oferi exemple ale modului in care investitia in dezvoltarea capabilitatilor prezentate in sectiunile anterioare ale acestui ghid poate avea un impact puternic asupra industriei.


Servicii financiare


Microsoft a observat ca industria serviciilor financiare, o industrie recunoscuta multa vreme ca fiind matura, chiar conservatoare pentru practicile de business previzibile si evolutia lenta, intampina acum schimbari imprevizibile, nemaiintalnite in trecut. Institutiile din domeniul serviciilor financiare se confrunta cu mega-fuziuni, scaderi ale marjelor de profit, un mediu de reglementare mai strict si o competitie acerba – aceste realitati, alaturi de multe altele, creeaza necesitatea ca aceste institutii sa caute in permanenta obtinerea unui avantaj competitiv si identificarea unei cai de atingere a rentabilitatii pe termen lung. In trecut, investitiile IT din cadrul institutiilor financiare presupuneau de cele mai multe ori un set complex de sisteme, care includeau mai multe produse si canale, iar acestea rulau adesea pe sisteme de operare diferite. Pentru a-si pastra competitivitatea, multi dintre clientii nostri din domeniul financiar doresc acum sa integreze structura IT, sa introduca o consecventa intre canale si sa reduca baza de costuri. Microsoft si partenerii sai lucreaza in stransa colaborare cu bancile, firmele care actioneaza pe pietele de capital si firmele de asigurare, pentru a ajuta acesti clienti sa-si atinga obiectivele.
Microsoft se concentreaza asupra a cinci domenii din industria serviciilor financiare:
•Platforme consultative – Permitand consultantilor financiari sa utilizeze mai eficient mai multe surse de informatii si canale de distributie, pentru a oferi clientilor servicii mai bune. Cu ajutorul serviciilor integrate, consultantii pot obtine o imagine completa si relevanta asupra clientilor si asigura succesul operatiunilor cross-sell
•Reinnoirea si diversificarea canalelor – Ajuta institutiile bancare sa transforme investitia pentru reinnoirea unui canal intr-o investitie potentiala in toate canalele. Acest lucru se realizeaza prin concentrarea asupra reinnoirii canalelor, cum ar fi ATM-urile, call-centers sau sistemele de la casierii, cu componente de business reutilizabile, in regim SOA, care realizeaza integrarea consistenta si consecventa intre canale.
•Lant de valoare a asigurarilor – Utilizand o abordare complexa, care presupune dezvoltarea standardelor globale si industriale, pe baza solutiilor care leaga procese si sisteme deconectate. Generalizarea standardelor are ca rezultat aplicatii si solutii care partajeaza o capacitate pre-instalata, pentru a se integra mai facil in lantul de valoare.

Exemple de dezvoltare a capabilitatilor de business in industria serviciilor financiare


Dezvoltarea conexiunilor cu clientii
Microsoft si partenerii sai depun eforturi pentru a oferi angajatilor din institutiile financiare o viziune de ansamblu asupra clientilor cu care lucreaza – pentru a-i ajuta sa realizeze operatiuni up-sell / cross - sell cu o gama mai larga de produse si servicii – si pentru a-i ajuta sa obtina consecventa intre mai multe canale de vanzari in care interactiunea cu clientul este esentiala.

Obtinerea performantei de business

Microsoft si partenerii sai ajuta clientii din industria serviciilor financiare sa-si creasca eficienta, sa reduca riscurile si sa dezvolte interactiunea cu clientii. Sistemele integrate care se extind asupra mai multor canale va ajuta sa oferiti acces imediat la informatii complete despre clienti, sa activati functii self-service, sa imbunatatiti procesele de raportare si sa respectati cerintele de reglementare.
•Plati – Oferind o platforma pentru plati mai moderna, integrata si competitiva, pentru a satisface cererile din zilele noastre, permitandu-va in acelasi timp sa identificati si sa valorificati noi servicii si surse de venit.
•Management al riscului si conformitate – Utilizand un model arhitectural care ajuta institutiile financiare sa se alinieze la procesele IT de business, cu focus pe sprijinirea proceselor de management al riscului si conformitate, permitand institutiei financiare sa isi atinga obiectivele critice de business, cum ar fi cresterea satisfactiei clientilor, sporirea eficientei operationale si imbunatatirea nivelului competitiv.


Pentru informatii suplimentare
marcelina.joavina@microsoft.com



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite