Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Julsoft se orienteaza catre servicii end-to-end

10 August 2007



Evolutia companiei Julsoft pe piata romaneasca a fost una accelerata. A pornit cu dezvoltarea unei aplicatii de gestiune financiara, a trecut prin cosntruirea unei echipe solide, dobandirea de competente, acreditarea ISO 9001 si crearea unui portofoliu larg de clienti si a culminat cu alianta facuta la inceputul anului cu firma britanica Watertrace. Pozitionata ca o firma orientata pe dezvoltare si implementare software de inalta calitate, Julsoft intra intr-o noua era, iar Mike Barr, Director General Watertrace, ne-a dezvaluit cateva elemente ale noii strategii.



Ce fel de oportunitati apar pe piata romaneasca dupa preluarea Julsoft de catre Watertrace?
Pe masura ce Romania se implica din ce in ce mai mult in UE, companiile romanesti trebuie sa faca fata unor cerinte din ce in ce mai mari, ca rezultat al noilor reglementari si cadre legale, ca si a unor oportunitati incitante in a creste masa critica de afaceri si exploatarea de noi canale de distributie si baze de clienti. Odata cu aceste schimbari apar si cerintele de a asista industria romaneasca in operationalizarea schimbarilor. Aceste schimbari apar sub forma unor noi procese de afaceri, noi moduri de a lucra si noi tehnologii operationale. Watertrace si Julsoft, ca parteneri, ofera pietei un pachet complet – de la dezvoltare de strategii la ingineria proceselor de afaceri, la dezvoltarea si implementarea de sisteme, la transformarea unei afaceri. Aceasta este o propunere unica de care piata are nevoie.


Care sunt obiectivele propuse pentru viitorul apropiat?
Scopul nostru pentru urmatoarele cateva luni este de a le oferi clientilor actuali increderea ca schimbarile prin care trecem le vor oferi un nivel mai inalt al serviciilor. Continuam sa integram infrastructura si ne upgradam pentru a oferi un nivel mai inalt de comunicatii. Videoconferintele, suportul tehnic la distanta si formele VoIP sunt coloana vertebrala a capacitatii noastre de infrastructura, si toate acestea vor fi in functiune in trimestrul trei al acestui an. Ne-am mutat sediul pentru a putea avea grija de o baza mai mare de clienti si pentru a face fata unor cerinte de capacitate mai mari. Este momentul ca noi sa ne facem vizibili si sa le dam de stire clientilor nostri de noua noastra propunere. Pe termen lung, ne-am propus sa construim o singura entitate care sa ofere solutii totale pentru servicii si produse pentru intreaga Europa. Ne propunem sa atingem acest statut intr-o perioada relativ scurta, 3-5 ani. Pana la acel moment, vom ocupa pozitii de top in trei domenii cheie – servicii financiare, sectorul de sanatate, si productie si distributie.


Cum se va dezvolta portofoliul de produse al Julsoft?
Portofoliul de produse va creste considerabil. Procesul nostru de dezvoltare al produselor va fi complet integrat de la stadiul de idee la introducerea pe piata. Ideile pot veni dintr-o serie de surse diferite – R&D, clienti existenti, noi achizitii, personal, etc. Intentionam sa ne rasplatim personalul si alti actionari care creeaza idei si le prezinta pentru a le fi evaluata fezabilitatea. Ciclul de viata al unui produs de la concepere pana la prezentare va trebui sa fie foarte scurt pentru a profita de schimbarile rapide ale pietei. Ca parte a unui grup mai mare, vom stabili si rula aceste procese intr-un mod foarte eficient.


Luati in considerare noi nise sau veti aduce produse aditionale celor deja existente?
Deja am adus adaugiri setului de produse din portofoliu. Am lansat deja doua unelte de management critic ce au facut posibile proiecte de transformari eficiente ale afacerilor in Europa. Mai sunt inca patru produse a caror fezibilitate este analizata in prezent si pe care dorim sa le lansam pana la finele anului.


Dupa toate aceste transformari, care va fi core business-ul Julsoft?
Julsoft va deveni un furnizor general de servicii IT . Se va distinge ca o firma de servicii profesioniste, cu capacitatea, experienta, metodele si uneltele necesare pentru a le oferi clientilor sai rezultate in afaceri, intr-un timp scurt si la preturi competitive. Nu va fi vorba doar de ERP sau solutii de nisa, ci de solutii complete end-to-end, atunci cand Julsoft va fi chemat sa asiste in transformarea unei afaceri, si nu doar pentru a oferi software.


Ce plus-valoare aduce Watertrace activitatii Julsoft si clientilor actuali ai companiei?
Watertrace aduce ofertelor de baza ale Julsoft ‘ambalajul business’. In vreme ce tehnologia si software-ul sunt elemente cheie pentru o afacere, managerii de top si membrii Consiliilor companiilor-client sunt interesati de rezultate, nu de software. Watertrace are acreditarea si experienta necesare pentru a schimba soarta unei afaceri, pentru a aduce forta in bilantul unei firme, pentru a reduce costuri, a creste venituri, totul in scopul de a maximiza profitul clientilor nostri.


Gabriel Bocancia



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite