Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Dell curteaza IMM-urile romanesti

22 Septembrie 2007



La inceputul lunii septembrie reprezentanta din Romania a companiei Dell a pezentat noile modele de notebook-uri din gama Vostro, prezentate drept instrumentele ideale pentru firmele cu pana in 50 de angajati, prin care compania americana incearca sa abordeze sectorul IMM-urilor autohtone, considerat a fi unul dintre cele mai promitatoare segmente de piata. Potrivit dlui Dragos Mateescu, country manager Romania Dell EMEA, sectorul IMM reprezinta aproximativ 50% din cifra de afaceri realizata in tara noastra. Dl Mateescu a facut cu aceasta ocazie si o rectificare a estimarii sale anterioare asupra cifrei de afaceri a Dell in Romania: „Initial am prognozat o crestere a cifrei de afaceri cu 50% pentru 2007, dar rezultatele din primele doua trimestre o crestere mai mare, pe care o estimez a fi de 60%”.



Rectificarea a fost argumentata prin faptul ca vanzarile de laptopuri Dell au crescut cu 144% in trimestrul II din 2007, comparativ cu perioada similara din 2006, iar vanzarile de sisteme desktop au inregistrat cresteri de peste 68% in perioada mentionata (potrivit unui studiu IDC). Ca urmare a acestor cresteri, in Q2, Dell a ocupat locul 2 pe piata romaneasca, cu o cota de piata valorica de 13,6% (8,2% din punct de vedere al unitatilor), urcand un loc fata de Q 1 (8,1% pe piata valorica si 5,7% din punct de vedere al numarului de unitati). Estimarea optimista a dlui Mateescu se bazeaza si pe cele patru noi modele de notebook-uri Dell din gama Vostro, cu indicativele 1.000, 1.400, 1.500 si 1.700, ale caror preturi de plecare sunt de 535, 700, 777 si respectiv 1.157 de euro (fara TVA). Gama mai include si trei modele desktop, 200S, la 455 deuro, 200 – 415 euro si 400, la pretul de 73 de euro.


Radu Ghitulescu



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite