Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Optimizarea proceselor de marketing cu Microsoft Dynamics CRM

22 Septembrie 2007



In contextul in care economia moderna este guvernata de aplicatiile informatice, cele mai multe companii sunt inundate cu date despre clienti. Succesul presupune abilitatea de a transforma aceste date in informatii relevante, care puse in practica sa permita companiei adaptarea rapida la nevoile si preferintele clientilor. Companiile de succes sunt focusate pe intarirea relatiei cu clientii, pe fidelizarea acestora si cresterea vanzarilor in paralel cu eficientizarea operatiunilor interne. Pentru a atinge aceste obiective instrumentele software de gestiune a relatiei cu clientii sunt esentiale. Totusi, existenta unui CRM nu incearca sa elimine componenta umana dintr-o relatie de afaceri. Microsoft Dynamics CRM 3.0 este construit avand in vedere si aceste deziderate.
Microsoft Dynamics CRM este o aplicatie de business ce poate contribui la automatizarea activitatii de marketing. Modulul de marketing al Microsoft CRM a fost dezvoltat in concordanta cu modul real de lucru al profesionistilor din marketing. Astfel acesta vizeaza scenarii comune pentru un departament de marketing privind targetarea celor mai buni clienti, identificarea facila a prospectilor, initierea rapida a unor campanii de promovare, obtinerea unui feedback eficient, schimb de informatii intre departamente etc.
Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM 3.0 puteti genera o vizualizare unica pentru fiecare client, pe baza informatiilor colectate de compania dumneavoastra. Aceste informatii vor fi stocate intr-o singura locatie, fiind accesibile departamentelor de vanzari, marketing si customer service. CRM 3.0 va ajuta sa va optimizati eforturile de marketing utilizand liste inteligente si instrumente de segmentare in vederea unei abordari eficiente a prospectilor.



Suport pentru derularea campaniilor de marketing


Aplicatia CRM dezvoltata de Microsoft pune la dispozitia oamenilor de marketing Quick Campaign Wizard, un instrument necesar pentru identificarea, executia si replicarea eficienta a actiunilor de marketing pe diverse canale de comunicare. Echipa de marketing poate asigna, planifica si urmari activitatile campaniilor si bineinteles sa masoare performanta campaniei. Cu ajutorul modului de marketing, puteti integra mai eficient activitatile de vanzari cu procesele de marketing si service in vederea intaririi imaginii in fata clientilor existenti si potentiali. Pentru masurarea eficientei sunt disponibile instrumente complete de raportare si analiza ce ajuta la urmarirea ratei de raspuns, masurarea nivelului de interes si mai ales la monitorizarea costurile pentru fiecare campanie si activitate in timp real.


Facilitati integrate de Business Intelligence


Pentru ca datele nu inseamna intotdeauna informatii utile, Microsoft CRM 3.0 va ofera instrumentele de Business Intelligence (instrumente de raportare si analiza dezvoltate pe platforma SQL) de care aveti nevoie pentru a intelege clientii, a analiza produsele si serviciile si a identifica cu exactitate sabloanele si tendintele cheie. Astfel pot fi introduse mai eficient produse si servicii noi si imbunatati oportunitatile up-sell si cross-sell, iar resursele de marketing pot fi alocate pe baza unei intelegeri mai clare a tendintelor si a oportunitatilor. Pentru manageri este disponibila functionalitatea Reporting Services ce ofera informatii precise despre clienti, informatii necesare pentru sustinerea unei decizii avizate. Aceste instrumente va ofera exact cunostintele de care o companie are nevoie pentru a raspunde rapid cerintelor clientilor si modificarilor pietei, iar piata romaneasca trece printr-o astfel de conjunctura prin maturizarea relatiilor de afaceri si prin aderarea la Uniunea Europeana.
Un CRM integratcu Microsoft Outlook
Dificultatea insusirii lucrului cu interfata unei aplicatii noi dispare in Microsoft® CRM deoarece acesta reproduce mediul familiar din Microsoft Office Outlook. Fiind o extensie naturala a aplicatiei Microsoft Outlook, Microsoft CRM permite administrarea clientului de email, a agendei personale cu intalniri si sarcini, precum si a contactelor clientilor printr-o singura aplicatie de business. Astfel schimbarea adusa de aplicatia este usor de acceptat, iar angajatii oricarei companii vor putea lucra eficient inca din prima zi. Mai mult, costurile generate de training sunt considerabil mai reduse.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite