SEARCH ENGINE MARKETING: Afla Cum Sa-ti Maximizezi Prezenta pe Web
Din momentul in care luam contact cu Internetul, modul nostru de viata sau de a face afaceri este radical schimbat. Intr-o lume in care progresul rapid al tehnologiilor nu mai este o noutate, este important pentru antreprenori sa inteleaga influenta pe care o are Internetul, atat in afaceri Business-to-Business, cat si in cele Business-to-Consumer.
Forta retelei globale se manifesta acum prin punctul de contact principal intre consumator si produsul sau serviciul pe care acesta si-l doreste. Iar acest punct de contact este motorul de cautare. Astazi, tot mai multi cumparatori acceseaza motorul de cautare preferat pentru a gasi informatia pe care o cauta sau produsul pe care vor sa-l cumpere. Majoritatea acestora reprezinta potentiali clienti pentru orice companie care are ceva de oferit pe net.
Motorul de cautare si Cautarea de Produse
Un studiu efectuat de eMarketer.com in USA releva ca cele mai populare activitati online, printre utilizatorii Internet, sunt:
•Utilizare email – pentru 93% dintre respondenti
•Utilizarea motoarelor de cautare – pentru 79% dintre respondenti
•Cautare de produse si servicii – 63% dintre utilizatori
Motorul de cautare a devenit tot mai mult un produs de masa pentru oameni, in special pentru aceia care fac o analiza si cercetare inainte de a cumpara efectiv produsele sau serviciile de care sunt interesati. Potrivit unui alt sondaj e-Marketer.com, 32% dintre respondenti spun ca n-ar putea trai fara motoarele de cautare pe Internet.
(Source: www.eMarketer.com, Search Is Still Strong, August 18, 2004)
Cunoscand puterea si influenta pe care o are web-ul, antreprenorii inteligenti isi dezvolta o prezenta web, cat de simpla. Cei mai avizati insa, fac si pasul urmator. Ei incep sa se foloseasca de popularitatea utilizarii motoarelor de cautare, aplicand diverse strategii de maximizare a prezentei lor web.
De ce este Necesar Marketingul pe Motoare de Cautare?
A face Marketing prin Motoarele de Cautare (SEM) inseamna mai mult decat a genera trafic catre propriul site. A face SEM eficient inseamna a-ti face site-ul vizibil clientilor potentiali, acelora care sunt efectiv interesati de produsele sau serviciile pe care le ai de oferit.
Daca un client potential efectueaza o cautare dupa un cuvant cheie, in urma careia ii este returnata o lista de website-uri, dar site-ul tau nu se afla printe acestea, acel prospect va alege probabil sa cumpere de la altcineva. Este acesta un scenariu pe care sa ti-l doresti? Isi poate cineva permite sa piarda astfel de vanzari potentiale?
Strategii de Marketing prin Motoare de Cautare
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)