Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Arhivare electronică şi experienţa SER

20 Octombrie 2007



Grupul german SER este unul dintre liderii europeni din domeniul soluţiilor de iECM - Integrated Enterprise Content Management. Cu o experienţă de peste 22 de ani, SER proiectează, implementează şi operează sisteme şi servicii IT pentru managementul electronic al documentelor. Portofoliul de produse SER, înglobează, în cadrul suitei DOXiS iECM Suite, soluţii software şi hardware pentru:
•Captură şi scanare;
•Extragerea şi clasificarea informaţiei din cadrul documentelor;
•Management şi workflow de documente;
•Arhivare şi stocare de documente pe termen lung;
•Procesare de masă şi arhivare automată;
•Regăsirea rapidă a informaţiilor şi documentelor;
•Integrare cu alte aplicaţii.
Punctul central al oricărei soluţii ECM îl reprezintă aplicaţia de arhivare electronică. În cadrul DOXiS iECM Suite, arhivarea se realizează prin DOXiS Archive Server, acesta fiind folosit pentru o gestionare complexă a oricărui format de document. Din punctul de vedere al aplicaţiei DOXiS, un ”document” reprezintă un concept amplu, care acoperă toate tipurile de informaţii disponibile sau transferate în format digital. Conform acestei definiţii, ”documentele” includ o mare varietate de formate de date: mesaje de poştă electronică, toate categoriile de fişiere, imagini scanate, obiecte multimedia, etc. Documentele complexe pot conţine componente în diferite formate. În plus, există opţiuni prin care documentele pot fi grupate şi gestionate sub formă de dosare.
DOXiS Archive Server oferă o soluţie de arhivare pe termen lung în conformitate cu perioadele de păstrare legale în vigoare. DOXiS Archive suportă discuri magnetooptice, jukebox-uri, sisteme cu benzi magnetice / AIT şi discuri magnetice / RAID. Mediul de stocare va depinde atât de cerinţele specifice aplicaţiei cât şi de raţiuni economice. Cerinţele practice din punctul de vedere al timpilor de acces şi a costurilor de stocare nu pot fi îndeplinite printr-o tehnologie de stocare simplă. Aici intervine aplicaţia DOXiS Archive Server care prin conceptul său de stocare pe „medii virtuale”, permite clienţilor să obţină un echilibru ideal între cerinţele de performanţă şi cost. Managementul Stocării Ierarhice (HSM) este un alt principiu implementat în DOXiS Archive Server şi se referă la migrarea pas cu pas a datelor către un alt mediu de stocare. Algoritmii HSM recunosc momentul când datele sunt gata pentru a fi mutate, în funcţie de criteriile şi valorile de prag prestabilite şi le transferă automat în etape, fără intervenţia utilizatorului, de pe discuri magnetice pe medii magneto-optice mai durabile. Sarcinile efectuate de DOXiS Archive Server sunt variate şi includ:
•Arhivare de documente;
•Managementul indecşilor (conţinut şi specificaţii);
•Backup de documente şi date;
•Regăsire de documente;
•Managementul versiunilor, check-in / check-out;
•Managementul ciclului de viaţă al informaţiei;
•Managementul clienţilor;
•Managementul datelor;
•Managementul dispozitivelor, mediilor şi al partiţiilor de stocare;
•Virtualizarea stocării;
•Reconstruirea documentelor şi a datelor pornind de la mediile de stocare.
În ceea ce priveşte utilizatorul final, aplicaţiile DOXiS iECM Suite utilizează o singură interfaţă client, şi anume DOXiS evITA. Disponibilă în variantă Windows, cât şi în variantă independentă de platformă (Web), permite lucrul zilnic cu documentele, registrele, precum şi managementul workflow-urilor. Interfaţa cu utilizatorul poate fi personalizată, fiind simplă şi uşor de învăţat. În plus, faţă de funcţiile de bază din zonele de arhivare şi recuperare, DOXiS evITA permite:
- Lucrul cu documente din orice sursă (scanare, import de fişiere şi documente din foldere, etc);
- Arhivare şi indexare (indexare manuală, indexare automată – utilizând metode de recunoaştere automată, indexare din bazele de date / alte aplicaţii, etc);
- Integrare în aplicaţii Windows (Drag & Drop, tipărire în arhivă, „Comandă la distanţă” utilizând .COM, utilizarea funcţiilor evITA în alte aplicaţii Windows);
- Gestionarea flexibilă a workflow-urilor (coşuri de lucru – workbaskets / liste de lucru – worklists, registre de manevrare, crearea registrelor, completarea registrelor, accesarea registrelor, afişarea registrelor);
- Lucrul cu documentele (vizualizare, adnotare, completare, modificare, semnare, schimbarea indecşilor);
- Căutarea documentului (după metadate / index, căutare full text, căutare asociativă, după grade de relevanţă, după perioade de timp, etc);
- Liste de poziţii, conversia şi gruparea listelor de poziţii; - Funcţii de export şi ieşire, funcţii offline şi acces remote;
- Semnătură digitală; - Interfaţă adaptabilă cu utilizatorul (elemente reglabile ale ferestrelor, ferestre flotante, mecanisme tip Favorite);
- Administrare şi securitate (mediu de dezvoltare integrat - Designer);
- Personalizare (scripting compatibil VBA).



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite