Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Ovi, „poarta” către servicii de Internet de la Nokia

20 Octombrie 2007



Nokia a lansat Ovi, noul nume de marcă al companiei pentru serviciile sale de Internet. Ovi – “poartă” în finlandeză – permite utilizatorilor să acceseze facil reţele sociale, comunităţi şi conţinut existent şi funcţionează, totodată, ca un portal pentru serviciile Nokia. Ca parte din Ovi (https://www.ovi.com), Nokia a lansat, de asemenea, serviciile Nokia Music Store şi N-Gage, care permit utilizatorilor să descopere, testeze şi să achiziţioneze cu uşurinţă muzica celor mai mari artişti şi jocurile realizate de cele mai celebre nume ale industriei, precum şi conţinut exclusiv, disponibil numai prin Nokia. Tot sub umbrela Ovi, se află Nokia Maps, serviciul de navigaţie care pune la dispoziţie hărţi, ghiduri de oraşe şi multe alte tipuri de conţinut pentru dispozitive mobile compatibile. În umătoarele luni, Nokia intenţionează să îmbogăţească gama de servicii disponibilă prin Ovi. În cadrul evenimentului Nokia de la Bucureşti, Greig Williams, CEO Nokia România şi Ungaria a prezentat portalul Ovi şi noile servicii Nokia pentru utilizatori, a vorbit despre planurile companiei în noua sa calitate de furnizor de servicii de Internet, dar a prezentat şi terminale de ultimă oră. Nokia, cea mai mare companie de telefoane mobile din lume, va continua să ofere “dispozitive de excepţie, îmbinate cu experienţe şi servicii unice, astfel încât oamenii vor avea posibilitatea de a beneficia de întreg potenţialul Internetului.” (Olli-Pekka Kallasvuo, CEO Nokia) Nokia a lansat, de asemenea, o serie de noi dispozitive şi accesorii, îmbogăţind astfel oferta de design şi tehnologii pentru utilizatori: Nokia 5610 XpressMusic, Nokia 5310 XpressMusic, Nokia N95 8GB, Nokia N81 şi Nokia N81 8GB. (R.G)



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite