Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Timken Romānia alege Ascent CRM

20 Octombrie 2007



“Timken România avea nevoie de o soluţie care să poată susţine procesele de vânzări şi relaţii cu clienţii şi, mai ales, să se poată integra cu soluţia iScala.” dl. Mihai Grigorescu, IT Manager, Timken România
“Pentru Timken România, susţinerea unei relaţii strânse cu fiecare client reprezintă o parte a filosofiei şi a viziunii noastre. Utilizând Ascent CRM, avem în acest moment posibilitatea de a pune această filosofie în practică, dobândind un important avantaj competitiv. Bazându-ne pe experienţa pozitivă pe care am avut-o, am extins soluţia Ascent şi către relaţiile cu furnizorii, acoperind şi procesele de cumpărare.
Compania Timken România avea nevoie de un control strict asupra proceselor de vânzare şi al relaţiei cu clienţii, într-o manieră care permite şi obţinerea unei vederi de ansamblu asupra relaţiilor de afaceri cu clienţii şi partenerii de business. Pentru a îmbunătăţi în mod dramatic interacţiunea cu acţionarii am ales soluţia Ascent CRM/SRM, furnizată de Epicor Software.
Strategia organizaţiei a fost de a adopta CRM şi SRM şi de a integra functionalităţi de back- office, cum ar fi contabilitate, controlul stocurilor şi procesarea comenzilor, având ca obiectiv principal îmbunătăţirea tuturor operaţiilor de business şi crearea posibilităţii de a putea accesa toate informaţiile legate de partenerii de afaceri dintr-un singur loc — astfel, ei devenind beneficiarii principali ai avantajelor obţinute.
Timken România necesita o soluţie care permite automatizarea fluxurilor de activităţi legate de urmărirea cotaţiilor şi comenzilor pentru tranzacţiile interne sau externe ale companiei.
Ascent CRM, cu componentele sale de automatizare complexe, a fost o alegere clară — cu functionalităţi de suport al proceselor de vânzare şi servicii clienţi, calificarea oportunităţilor, crearea cotaţiilor şi prevederilor pentru vânzări, şi managementul progresiv al conturilor clienţilor. Ascent are, de asemenea, o bază de cunostinţe puternică, menţinând o bază de date cuprinzătoare cu toate interacţiunile cu clienţii, furnizorii şi partenerii.
Ascent CRM oferă o funcţionalitate de suport pentru relaţiile cu furnizorii, asigurând un control amănunţit al confirmarilor comenzilor, cu vizibilitate şi control al preturilor, dar şi ale celorlalte condiţii comerciale.
“Fiecare utilizator al sistemului implementat la Timken România are vizibilitate asupra relaţiilor cu clienţii şi furnizorii, începând cu persoana care a realizat cel mai recent contact, motivul contactului, până la ce produse au, sau detaliie curente ale contului lor. La fel de important, soluţia Ascent permite întregului personal, vânzări, service, aprovizionare etc., precum şi partenerilor de afaceri, să poată accesa aceste informaţii, oriunde s-ar afla”, spune dl. Mihai Grigorescu, IT Manager.


Beneficii:
• Îmbunătăţirea interacţiunii cu clienţii şi furnizorii — clienţii interni sunt acum integraţi în ciclul de management al comenzilor.
• Procese rafinate pentru accelerarea nivelului de vânzări - introducerea comenzilor reduce timpul de procesare de la aproximativ o săptămână la mai puţin de 8 ore.
• Previziuni imbunatăţite, urmărirea oportunităţilor şi managementul conturilor.
• Vizibilitate completă a tuturor proceselor şi datelor legate de clienţi şi furnizori.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite