Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM 3.0 – Noua versiune de CRM de la Advantage Software Factory

20 Octombrie 2007



1 Octombrie 2007 – ASF a lansat o nouă versiune a AnytimeCRM cu funcţionalităţi noi sau îmbunătăţite faţă de versiunea precedentă.
AnytimeCRM este un sistem integrat pentru managementul relaţiilor cu clienţii, care ajută departamentele de suport clienţi şi vânzări să atragă clienţi noi şi să extindă vânzările la cei existenţi, în condiţiile scăderii costurilor de operare şi oferirii unor servicii de calitate.
Modificările semnificative pe care le aduce noua versiune sunt incluse în modulul dedicat forţei de vânzări: AnytimeSales.
“Odată cu noua versiune oferim pieţei functionalităţi identice sau superioare faţă de produsele concurente, mai ales la nivelul capabilităţilor de modelare şi configurare ale proceselor de vânzări şi suport”. Sorin Stoian – Project Manager AnytimeCRM


Ce aduce nou AnytimeCRM 3.0?
Integrare email – Se adresează celor care nu folosesc MS Outlook, dar doresc să ataşeze informaţia de email în CRM, în mod automat ca note pentru Cazuri, Oportunităţi sau Lead-uri. Este o funcţionalitate care salvează timp şi oferă o trasabilitate completă a mesajelor email relaţionate cu vânzarea sau suportul clienţilor.
Integrare Outlook – Pentru utilizatorii de MS Outlook, am dezvoltat un conector care permite transferul de informaţii între Outlook şi AnytimeCRM, cum ar fi: mesaje email, contacte, task-uri, întâlniri, note. Transferul informaţiilor se poate face manual sau printr-un proces de sincronizare automată pentru intervale de timp predefinite.
Managementul ofertelor – Cu ajutorul acestor funcţionalităţi, pot fi configurate oferte complexe pentru produse şi servicii cu un număr mare de caracteristici. Exemplu: Oferte pentru Automobile, Imobile, Servicii bancare. În afară de configurare, veţi putea printa ofertele în diferite versiuni de format configurabile din aplicaţie.
Document management versiunea 2 - Funcţionalitatea de document management a evoluat pentru gestionarea volumelor mari de documente, dar şi ca ergonomie, pentru o utilizare cât mai uşoară. Mass update Lead-uri şi Oportunităţi – Cu ajutorul acestei funcţionalităţi team leader-ii pot controla mai uşor listele de lead-uri sau oportunităţi în sensul în care pot asigna calupuri de lead-uri către o persoană sau echipă, pot modifica status-uri pentru întreaga listă şi în general pot actualiza orice altă informaţie specifică printr-un singur click.
Funcţionalitate de review pentru oportunităţi şi lead-uri – este o funcţionalitate destinată managerilor, prin care se marchează anumite oportunităţi, lead-uri sau interacţiuni pentru review, în vederea discutării lor cu agentul în şedintele săptămânale. Ulterior, se pot introduce comentarii pentru o urmărire completă.
Analiza de target-uri – Permite definirea de target-uri valorice pe un interval de timp dat (lunar, trimestrial, semestrial, anual). În orice moment, agentul şi supervizorul pot urmări valorile realizate faţă de target-ul stabilit şi pot lua decizii în cunoştinţă de cauză.
Plăţi / facturi – În foarte multe companii, responsabilitatea urmăririi încasărilor revine departamentului de vânzări. În consecinţă, a fost nevoie să introducem posibilitatea urmăririi facturilor şi a încasărilor. Această evidenţă se poate face manual sau prin interfaţarea cu sistemul ERP al companiei.
35 rapoarte noi pentru lead-uri şi oportunităţi – Pe baza solicitărilor clienţilor, am adăugat 35 “cele mai frecvent utilizate” rapoarte pe bază de parametri care oferă o imagine detaliată a informaţiilor din sistemul CRM. Timpul de adaptare al rapoartelor scade dramatic pe durata implementării.
Interfaţă standard cu alte sisteme – De multe ori, implementarea unui sistem CRM necesită interfaţare cu sistemul principal (sistemul de facturare, ERP, Core Banking). Pentru versiunea enterprise a AnytimeCRM 3.0 am definit o interfaţă de date standard de transfer a datelor între sistemul principal şi CRM.


Aplicabil pentru industriile:
Bancară
Telecomunicaţii
Utilităţi
Imobiliare
Media
Servicii financiare
Servicii profesionale
Servicii Call Center



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite